IAB Creative Showcase – wyniki edycji Jesień 2012

Jak co kwartał Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska nagrodził najlepsze kampanie reklamowe realizowane w internecie. Laureatem edycji Jesień 2012 zostało Artegence za kampanię dla Polkomtela. Drugie wyróżnienie powędrowało do Wirtualnej Polski za kreację dla LG Swift L9.
O autorze
1 min czytania 2012-12-18

Jesień 2012 okazała się kwartałem mobile’a. Atrakcyjna richmediowa forma strony promocyjnej dla Plusa, która zdradzała internautom tajniki hologramowania, przygotowana przez Artegence okazała się najlepszą.

Za kampanię „Duch taniego internetu” Artegence otrzymało wyróżnienie.

Drugie wyróżnienie przypadło w udziale Wirtualnej Polsce za kampanie dla LG Swift L9.

W wyróżnionej przez IAB reklamie w oryginalny sposób wykorzystano funkcję tłumaczenia Quick Translator (QT), dostępną w nowym smartfonie LG Swift L9. Jednego dnia strona główna Wirtualnej Polski wyświetlała się w języku hindi, a format reklamowy (XHTML + double billboard) zachęcał internautów do skorzystania z Quick Translatora i przetłumaczenia newsów na polski. Wystarczyło kliknąć na kreację, wybrać widoczną na ekranie aplikację QT i przesuwać aparat za pomocą myszki. Kampania została przeprowadzona w listopadzie br.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Użycie angażującego formatu rich mediowego w ekskluzywnym miejscu portalu, czyli na Stronie Głównej, pozwoliło w nieszablonowy sposób zaprezentować wyjątkowość dedykowanej aplikacji LG – podkreśla Radosław Krupa, Specjalista ds. Realizacji Projektów Sprzedażowych w Dziale Akcji Specjalnych Wirtualnej Polski. – Dzięki reklamie rzesze internautów miały też niepowtarzalną okazję zapoznania się z funkcjami nowego smartfona Swift L9 – dodaje.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Do edycji Jesień 2012 konkursu IAB Creative Showcase zgłoszono 17 kampanii.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się