Change przygotował kampanię dla nowej linii kosmetyków AA

Wystartowała najnowsza kampania przygotowana przez Change (Group One) dla marki AA. Kampania pod hasłem „Skóra dobrze nastrojona”, dedykowana jest nowej linii kremów z serii CLINICAL LIFT. Ten innowacyjny krem, dzięki zaawansowanej technologii, poprawia kontur twarzy i redukuje zmarszczki.
O autorze
0 min czytania 2016-03-21

Dostępne są wersje na dzień i na noc dla grup wiekowych 50+, 60+ i 70+.

Akcja ma odsłonę w postaci 15-sekundowych spotów TV, które będą emitowane w największych stacjach, m.in.: TVN, POLSAT, TVP oraz reklamę prasową w największych wydawnictwach m.in.: Bauer, Edipresse, Burda, Agora, Grupa Zwierciadło. Materiały z kampanii będą również elementem podkreślającym udział marki AA w międzynarodowych targach w Bolonii i Dubaju.

Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja Change, produkcję zorganizowało Easy Hell Studio a postprodukcję Rio de Post. Zakupem mediów TV zajął się dom mediowy STARMEDIA, pozostałymi, we własnym zakresie, firma Oceanic S.A.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj