Noizz.pl pierwszym portalem w Polsce obsługującym Facebook Instant Articles

Portal Noizz.pl jako pierwszy portal w Polsce udostępnił użytkownikom Facebooka na urządzeniach mobilnych usługę Instant Articles. Pierwsze artykuły na fanpage NOIZZ opublikowane z wykorzystaniem Instant Articles można zobaczyć już dziś.
O autorze
1 min czytania 2016-03-22

Dzięki implementacji Instant Articles użytkownicy Facebooka na urządzeniach mobilnych będą mogli w łatwiejszy i szybszy sposób dotrzeć do treści publikowanych przez NOIZZ. Jedną z podstawowych korzyści dla użytkownika będzie skrócenie czasu ładowania artykułów, opublikowanych za pośrednictwem Instant Articles. Jak informował Facebook w maju 2015, średni czas ładowania tekstu dodanego jako link wynosi 8 sekund. Wykorzystując Instant Articles, czas ładowania skraca się nawet dziesięciokrotnie, a użytkownik może zapoznać się z treścią nie wychodząc poza platformę Facebooka. Grupa Onet-RAS Polska jest pierwszą grupą mediową w Polsce, która uruchomiła usługę Instant Articles.

„Jako wiodący cyfrowy wydawca w regionie Europy Środkowo-Wschodniej jesteśmy zaszczyceni tym, że to to właśnie NOIZZ jest pierwszym portalem w Polsce, który będzie udostępniać treści z wykorzystaniem Facebook Instant Articles. Traktujemy platformy społecznościowe jako naturalnych partnerów, którzy pomagają w dotarciu z materiałami bliżej użytkowników, do miejsc w których przebywają na co dzień i w których chcą konsumować treści.” – powiedział Jovan Protic, Chief Operating Officer w Grupie Onet-RAS Polska. „Ruch przychodzący na stronę Noizz.pl jest jednym tylko jednym ważnym elementem. Aktualnie obserwujemy, szczególnie w obszarze video, że spore ilości ruchu są generowane właśnie na platformach społecznościowych. Z tego powodu Facebook Instant Articles są dla NOIZZ naturalnym krokiem w przód” – dodaje Jovan Protic.   

NOIZZ to jedna z marek Grupy Onet-RAS Polska i pierwsze polskie medium online stworzone w 100% dla millenialsów i przez millenialsów.  Serwis miał swoją premierę w listopadzie 2015 i w ciągu dwóch miesięcy dotarł do 2 milionów użytkowników.  Obecnie w serwisie ponad 50 proc. ruchu jest generowana z mediów społecznościowych i na urządzeniach mobilnych. 

„Uruchamiając portal Noizz.pl przyjęliśmy strategię która zakłada, że będziemy docierać z kontentem dokładnie tam, gdzie przebywa nasza grupa docelowa.” – mówi Anna Piętka, dyrektor zarządzająca NOIZZ.  „Uruchomienie Facebook Instant Articles jest kolejnym ważnym krokiem w realizacji tej strategii” – dodaje Anna Piętka. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Treści publikowane przez NOIZZ w Instant Articles będą wykorzystywać wszystkie zalety tego narzędzia. W materiałach pojawią się wysokiej jakości zdjęcia, grafiki i klipy wideo, wzbogacające treść publikacji. 

NOIZZ na Facebooku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się