Muzyka Antonio Vivaldiego wypełnia spot zrealizowany przez Cinema Film dla sieci dyskontów Lidl:
Pełne światła są życzenia przygotowane przez koncern energetyczny Electrabel:
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
L’Oreal Paris przekonuje, że nadchodzący rok będzie EXTRA:
W poniższej galerii prezentujemy sylwestrowe kreacje przygotowane m.in. takich marek jak: Absolut, Alka-Seltzer, Audi, Axe, BMW, Durex, Honda, MasterCard, Stihl czy Volkswagen.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Do refleksji skłania spot włoskiej pozarządowej organizacji Emergency dostarczającej pomoc medyczną do stref wojennych:
Słuchaj podcastu NowyMarketing