Oprócz dwóch nowych stanowisk Business Developerów do zespołu jako Account Managerowie dołączyli w styczniu 2013 r. Sylwia Kucharska i Bartłomiej Rusiński. Dawid Domagała pełniący wcześniej funkcję Account Managera przeszedł na stanowisko Business Developera. Kolejną nową twarzą agencji jest także Krzysztof Nowicki, który również zajmie się strategicznym i biznesowym wsparciem marek klientów w internecie.
Krzysztof Nowicki, nowy Business Development Manager do Autentiki przeszedł bezpośrednio z SARE, gdzie wcześniej zajmował się strategicznym rozwojem grupy kapitałowej i marek jej klientów. Wyspecjalizowany w marketingu bazodanowym, wielokrotnie reprezentował firmę na konferencjach branżowych i w mediach, a także prowadził szkolenia. Nowicki był również związany z Grupą K2 Internet, gdzie zajmował się m.in. e-mail marketingiem i marketingiem efektywnościowym. Przez szereg ostatnich lat współpracował z takimi markami jak IKEA, Leroy Merlin, Telepizza, Getin Holding, Benefitsystems.pl, ING, Kredyt Bank, PKO BP, Orange, T-mobile, Nivea, Wolters Kluwer,oraz Frisco. Uzależniony od sportu pasjonat reklamy, social media geek.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Również nowi Account Managerowie mają bogate doświadczenie zawodowe. Sylwia Kucharska od ponad piętnastu lat pracuje jako konsultant projektów internetowych m.in. dla Lewiatana. W dotychczasowej pracy odpowiadała za: wsparcie klientów biznesowych, koordynację złożonych projektów webowych, analitykę i strategię oraz realizację kampanii promocyjnych w sieci, w tym w obszarze social media. Skończyła studia na kierunku zarządzanie. Od 2001 r. jest członkiem MENSY.
Z kolei Bartłomiej Rusiński posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów webowych, w tym jest twórcą jednego z najstarszych i najbardziej znanych portali związanych z kulturą alternatywną, Independent.pl. Studiował zarządzanie na Uniwersytecie Wiedeńskim, a także zarządzanie i marketing w Szkole Głównej Handlowej.
Od 2005 r. Autentika zrealizowała 146 projektów dla 38 marek. Nowy 2013 rok stawia przed agencją szereg kolejnych wyzwań.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing