Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Joanna Orleańska zachęca Polaków do zdrowych postaw żywieniowych

Joanna Orleańska została ambasadorką piątej edycji edukacyjnej kampanii pt. „5 porcji warzyw, owoców lub soku” organizowanej przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków.
O autorze
2 min czytania 2016-04-01

W ramach współpracy z organizatorami akcji, aktorka pojawiła się w marcu w programie TVP pt. „Pytanie na śniadanie”, a kolejne zaplanowane na ten rok działania edukacyjne z jej udziałem będą realizowane zarówno w telewizji, jak też w prasie oraz Internecie, w tym w mediach społecznościowych.

Realizowany od 2008 roku program „5 porcji warzyw owoców lub soku” ma na celu promowanie zasad zdrowego odżywiania, a zwłaszcza uświadomienie społeczeństwu jak wartościowymi z punktu widzenia żywieniowego produktami są warzywa, owoce i soki. W tegorocznej edycji Joanna Orleańska będzie zachęcać Polaków do zdrowego trybu życia oraz do stosowania prawidłowo zbilansowanej diety, bogatej w warzywa, owoce i soki. Wraz z niezależnymi ekspertami z zakresu zdrowego odżywiania aktorka, w przystępny sposób będzie dzielić się wiedzą na temat tego, dlaczego tak ważne w codziennej diecie są właśnie te produkty.

„Idea kampanii ‘5 porcji warzyw, owoców lub soku’ jest mi bardzo bliska, ponieważ dbanie o siebie, a przede wszystkim o zdrowie swoje i swojej rodziny jest dla mnie bardzo ważne. Dlatego każdego dnia dokładam starań, by w mojej diecie nie zabrakło owoców i warzyw, które bogate są w cenne składniki odżywcze, takie jak witaminy, antyoksydanty oraz mikro i makroelementy.” – powiedziała Joanna Orleańska, ambasadorka kampanii. I dodała – „Ponieważ zdrowe odżywianie jest ważnym elementem mojego życia, bardzo się cieszę, że mogę być częścią tak wyjątkowego projektu. Uważam, że warto się angażować w tego typu kampanie edukacyjne, i z chęcią podzielę się swoją wiedzą z innymi. Wciąż niestety zbyt mało osób jest świadomych, jak istotna jest w naszym życiu rola warzyw i owoców, a jeszcze mniej zdaje sobie sprawę, że eksperci z całego świata potwierdzają, że jedną z ich porcji stanowić może szklanka soku, także pasteryzowanego. Tym bardziej więc cieszy mnie fakt, że, mogę rozwiewać mity i nieprawdziwe przekonania o sokach. Szklankę pasteryzowanego soku piję co dzień do śniadania, a często też w ciągu dnia, gdy nie mam czasu na przygotowanie np. tradycyjnej sałatki. To właśnie mój sposób, aby w zabieganym życiu, jakie prowadzę, dostarczyć sobie cennych składników odżywczych.”

Joanna Orleańska ukończyła wrocławski wydział Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im. Ludwika Solskiego. Już na I roku studiów zadebiutowała w „Słodko-Gorzkim” Władysława Pasikowskiego. Podjęła współpracę z Teatrem Polskim we Wrocławiu, a od 2005 roku związana jest z Teatrem Studio w Warszawie. Zagrała w znanych polskich filmach, takich jak „Show” Macieja Ślesickiego, „Pręgi” i „Senność” Magdaleny Piekorz czy „Skaza” Marcina Wrony. Na małym ekranie można ją było oglądać przez 12 lat w serialu „Złotopolscy”, zagrała też m. in. w serialach „Szpilki na Giewoncie”, „Pierwszy Milion” i „Licencja na wychowanie”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj