Alicja Łacna dotychczas pełniła funkcję group account manager w agencji full service GPD Advertising. Zastąpiła Magdalenę Kosakowską, która po 6 latach pracy zrezygnowała z kierowania firmą.
Przez ostatnie 7 lat Łacna zajmowała się obsługą kluczowych klientów GPD, między innymi Banku Zachodniego WBK, Grupy Allegro, Nivea Polska. Brała udział w realizacji głośnych kampanii reklamowych z udziałem zagranicznych celebrytów takich jak Leo Benhakker, Danny DeVito, Gerard Depardieu i Antonio Banderas. Jest absolwentką Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Wide Open to agencja interaktywna działająca od 2001 roku w ścisłej współpracy z GPD Advertising. Oferuje usługi z zakresu marketingu zintegrowanego zapewniając kompleksową opiekę na wizerunkiem marki w internecie, mediach społecznościowych i z użyciem nowych technologii komunikacyjnych. W 2012 r. Wide Open otrzymała prestiżową nagrodę WEBSTAR za przygotowanie serwisu kuchnialidla.pl.