Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Alicja Łacna prezesem Wide Open

Z dniem 2 stycznia 2013 r. funkcję prezesa zarządu agencji interaktywnej Wide Open z Poznania objęła Alicja Łacna.
O autorze
0 min czytania 2013-01-03

Alicja Łacna dotychczas pełniła funkcję group account manager w agencji full service GPD Advertising. Zastąpiła Magdalenę Kosakowską, która po 6 latach pracy zrezygnowała z kierowania firmą.

Przez ostatnie 7 lat Łacna zajmowała się obsługą kluczowych klientów GPD, między innymi Banku Zachodniego WBK, Grupy Allegro, Nivea Polska. Brała udział w realizacji głośnych kampanii reklamowych z udziałem zagranicznych celebrytów takich jak Leo Benhakker, Danny DeVito, Gerard Depardieu i Antonio Banderas. Jest absolwentką Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.


Wide Open to agencja interaktywna działająca od 2001 roku w ścisłej współpracy z GPD Advertising. Oferuje usługi z zakresu marketingu zintegrowanego zapewniając kompleksową opiekę na wizerunkiem marki w internecie, mediach społecznościowych i z użyciem nowych technologii komunikacyjnych. W 2012 r. Wide Open otrzymała prestiżową nagrodę WEBSTAR za przygotowanie serwisu kuchnialidla.pl.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj