To było naprawdę trudne wyzwanie – mówi Monika Rudnik, account director XConcept – Naszą agencję Nieistniejący Klient nie wybrał już jakiś czas temu, ale od tego czasu bardzo długo nie trwały negocjacje. Niemniej w końcu odnieśliśmy sukces.
Nieistniejący Klient nie otrzyma do swojej dyspozycji dwa teamy w dziale client service firmy, a kreatywnie będzie go nie obsługiwać specjalnie zatrudniony w tym celu team seniorski.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Mamy za sobą już pierwsze nie prace kreatywne – mówi nowy senior copywriter XConcept, Grzegorz Brudnik. – Myślę, że to będzie bardzo ciekawa nie współpraca. Od razu widać, że i my i Nieistniejący Klient myślimy w nie tę samą stronę.
Współpraca nie rozpoczyna się dziś i nie potrwa przez rok.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024