Strongbow Dark Fruit – nowy smak popularnego cydru

Strongbow, uznany przez konsumentów za najsmaczniejszy cydr w Polsce, poszerza swoje portfolio o nowy smak. Do wprowadzonych w ubiegłym roku wariantów Gold Apple i Red Berries, teraz dołącza Strongbow Dark Fruit –
O autorze
1 min czytania 2016-04-04

czyli jabłkowy cydr z nutą czarnej porzeczki. Produkt trafił do sklepów na początku kwietnia. 

W 2015 r. Grupa Żywiec wprowadziła na rynek oryginalną, brytyjską markę Strongbow, która jest najczęściej kupowanym cydrem na świecie. W ciągu zaledwie roku marka zdobyła drugą pozycję na rynku pod względem sprzedaży, stając się czołowym graczem tej dynamicznie rozwijającej się kategorii alkoholi. 

Wyniki sprzedaży cydru Strongbow w 2015 r. potwierdziły potencjał rynku i siłę marki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Marka weszła na rynek zdominowany przez jednego gracza i systematycznie rosnącą konkurencję. Podjęliśmy wyzwanie oferując konsumentom doskonały smak cydru i umożliwiając im wybór dwóch wariantów – mówi Izabela Głodek, dyrektor marki Żywiec i cydru. – Dzięki temu już w pierwszym roku Strongbow osiągnął status wicelidera rynku cydrów w Polsce. To satysfakcjonujący wynik biorąc pod uwagę, że w tym czasie sprzedaż w całej kategorii wzrosła o ponad połowę. Rozszerzenie rodziny o smak Dark Fruit jest więc naturalnym krokiem w kierunku pozycji lidera rynku.

Polscy konsumenci chętnie poszukują oryginalnych smaków i są otwarci na nowości. Uważają Strongbow za najsmaczniejszy cydr na polskim rynku (badania Blind Product Test, Ipsos dla Grupy Żywiec, 10.2015), ale także wariant Red Berries cieszy się dużą popularnością. Teraz mogą też sięgnąć po nowy, orzeźwiający smak ciemnych owoców Dark Fruit z dominującą nutą czarnej porzeczki, która stanowi doskonałe uzupełnienie łagodnego smaku jabłek. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wprowadzenie nowego wariantu wspierać będzie szeroka kampania digitalowa, działania w punktach sprzedaży oraz akcja samplingowa w całej Polsce. Strongbow Dark Fruit dostępny jest w oryginalnie tłoczonych, szklanych butelkach o pojemności 330 ml.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się