IMS dostarczy usługi audiomarketingu Grupie Orsay w Europie

IMS podpisał umowę, na podstawie której będzie świadczył usługi audiomarketingu Grupie Orsay w 11 krajach Europy. To pierwszy na taką skalę kontrakt podpisany z klientem zagranicznym. Umowa obejmuje dzierżawę urządzeń, ich instalację i serwis oraz emisję formatów muzycznych.
O autorze
1 min czytania 2016-04-06

Szacowana wartość umowy w okresie od 1 lipca 2016 roku do 30 czerwca 2019 roku wynosi 1,8 mln zł.

IMS już wcześniej współpracował z Orsay, ale na znacznie mniejszą skalę – w Polsce, Czechach, Węgrzech, Słowacji, Rumunii. Teraz współpracę rozszerzono również na Niemcy, Austrię, Szwajcarię, Chorwację, Serbię oraz Słowenię. Umowa została zawarta na trzy lata. Po tym okresie będzie automatycznie przedłużana o rok, o ile żadna strona nie zadeklaruje jej wymówienia. – Ekspansja w Europie to dla nas cel strategiczny. Umowa ze spółkami Grupy Orsay, to ważny krok w drodze do jego realizacji. Dzięki niej znacznie wzrośnie nasza rozpoznawalność i pozycja na ważnych dla nas rynkach – mówi Piotr Bielawski, Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy IMS.

Audiomarketing, który IMS będzie wdrażał dla Orsay, to jeden z elementów marketingu sensorycznego oferowanego przez firmę. Badania przeprowadzone przez IMS wykazały, że średnia długość wizyty w sklepie, w którym jest właściwie dobrana muzyka, wydłuża się o 20 procent, a ponad 90 procent pytanych postrzega muzykę jako „zdecydowanie niezbędną” lub „raczej niezbędną” w miejscu sprzedaży. Baza muzyczna wykorzystywana w danym sklepie jest odpowiednio dobierana do grupy docelowej (wieku, płci, wykształcenia, miejsca zamieszkania, rytmu dnia itd.), strategii marketingowej, kolorystyki marki czy atmosfery obiektu.

Więcej informacji na temat IMS znajduje się na tej stronie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing