IMS partnerem merytorycznym SKM SAR Effie Awards po raz drugi

IMS, lider branży marketingu sensorycznego, został ponownie partnerem merytorycznym SKM SAR Effie Awards – najważniejszego wydarzenia branży komunikacyjnej i marketingowej. Po udanym debiucie w 2015 roku podmioty zdecydowały się kontynuować współpracę.
O autorze
1 min czytania 2016-04-08

W tym roku eksperci IMS uzupełnią branding sensoryczny marki Effie o warstwę muzyczną.

W ubiegłym roku specjaliści z firmy IMS skomponowali unikatowy „Zapach Effie”, jako element brandingu sensorycznego marki. W procesie tworzenia aromatu wykorzystana została struktura wartości brandu, czyli: ambicja, inspiracja oraz sukces. W tym roku branding zostanie uzupełniony o specjalnie stworzoną dla marki Effie warstwę muzyczną, która podobnie jak „Zapach Effie”, będzie oddawać jej najważniejsze aspekty i wartości. Unikalna kompozycja odzwierciedli charakter Effie i pozwoli „usłyszeć markę”. Efekty prac ekspertów IMS zostaną zaprezentowane podczas tegorocznej Gali SKM SAR Effie Awards, która odbędzie się 24 października 2016 roku w Teatrze Wielkim Operze Narodowej w Warszawie.

Effie Awards to konkurs marketingowy organizowany w ponad 40 krajach z całego świata. W Polsce jest przeprowadzany od 1999 roku przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Nagrodę Effie uzyskują kampanie marek, które wyróżniają się na rynku efektywnością działań komunikacyjnych oraz wysokością wyników biznesowych.

Na potrzeby ubiegłorocznej Gali SKM SAR Effie Awards została przygotowana również nagroda specjalna od IMS, „Zapach Zwycięstwa”, którą otrzymali triumfatorzy Grand Prix Effie. Ta wyjątkowa nagroda nie ominie również laureatów tegorocznej edycji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing