Nowa reklama Volkswagena zrealizowana przez Hand Made

W marcu wystartowała nowa oferta Volkswagena na rok 2016. Wspiera ją kampania przygotowana przez Hand Made, K2 oraz MediaCom.
O autorze
1 min czytania 2016-04-08

Działania przygotowane przez agencję reklamową Hand Made mają na celu zbudowanie i podtrzymanie świadomości nowej, atrakcyjnej oferty na modele z rocznika 2016. W kampanii Volkswagen pozycjonuje się jako marka, której produkty cechuje najwyższa jakość i niezawodność, a zarazem jest dostępna dla każdego, dzięki innowacyjnym metodom finansowania. Pod hasłem „Oczekuj więcej” pojawiły się reklamy telewizyjne, promujące dodatkowe wyposażenie w cenie samochodu, a także niską ratę miesięczną. Kampania reklamowa trwa od 18 marca.


„W tym roku wyjątkowo szybko zakończyliśmy w Volkswagenie wyprzedaż modeli z 2015 roku. Najnowszą kampanią reklamową zwracamy uwagę klientów na modele z bieżącego rocznika, pokazując, że zakup nowego samochodu, nie musi oznaczać kompromisów. Wybrany model z rocznika 2016 można wzbogacić dowolnie skomponowanymi elementami wyposażenia, które klient otrzyma w cenie. Innowacyjny kredyt pozwoli łatwo sfinansować zakup wymarzonego samochodu” – komentuje Mateusz Liśkiewicz, kierownik ds. komunikacji w Volkswagen Group Polska.

Volkswagen rozpoczął współpracę z agencją Hand Made w 2014 roku. Od tego czasu agencja nieprzerwanie realizuje działania w zakresie strategii, ATL i BTL. Obecnie Volkswagen posiada 64 stacje dealerskie w całej Polsce, które również posiadają wsparcie reklamowe w postaci materiałów POS projektowanych przez agencję Hand Made.

Za przekaz kampanii oraz nośniki ATL i BTL odpowiada agencja Hand Made, za kampanię w Internecie agencja interaktywna K2, za planowanie i zakup mediów MediaCom.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spoty reklamowe:


Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się