Hasło kampanii, zaproponowane przez agencję Hand Made, to „Dermika. Wyzwala Twoje Piękno”. Jest ono odpowiedzią na założenie marki, mówiące, że piękno jest w każdej kobiecie, trzeba tylko wiedzieć, jak je uwolnić. Dermika Hydralogiq to hydradermabrazja w kremie – technologia ta pozwala odsłonić młodą skórę, ułatwiając jej nawilżenie i regenerację.
„Rozpoczęliśmy współpracę z Hand Made, ponieważ propozycje, które zaoferowała nam agencja, doskonale wpisały się w nasze oczekiwania. Podkreślały przede wszystkim to, co jest dla marki Dermika najważniejsze, czyli kobiece piękno oraz jego pielęgnacja. Jesteśmy firmą, która na pierwszym planie stawia sobie uczciwość wobec klienta i spełnienie dawanych mu obietnic. Nasze kremy, to najlepsza inwestycja w atrakcyjny wygląd skóry kobiet, rekomendowana przez profesjonalistów. Te projekty odzwierciedlają to, co chcieliśmy przekazać”- mówi Michał Drozd, Marketing Manager Cederroth Polska.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Dermika oferuje produkty dostępne w drogeriach i aptekach. Oprócz tego, posiada w ofercie kosmetyki specjalistyczne, przeznaczone do wykonania zabiegów w autoryzowanych salonach kosmetycznych Dermika Salon & Spa.
Misją marki jest uwolnienie piękna kobiet, dlatego wszystkie swoje działania koncentruje wokół najnowszych technologii, dzięki którym uzyskuje kosmetyki najwyższej jakości.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024