Kampanię rozpoczęto 4 kwietnia 2016 roku w mediach ogólnopolskich i regionalnych (m.in. w TVP, TVP3, TVN). TAURON informuje w niej o poszerzonej ofercie – w sprzedaży dostępny jest zarówno prąd, jak i gaz. Koncepcja kreatywna wykorzystuje zabawne dialogi prowadzone przy rozwieszaniu billboardów z reklamą. Dodatkowo Hand Made aktualizuje i projektuje materiały drukowane, przeznaczone dla Punktów Obsługi Klienta, a także reklamy outdoorowe i prasowe.
Reklamy telewizyjne:
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024