Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Reklam Dnia: Zobaczcie, dlaczego Thor Bjornsson przestrzega przed używaniem plastikowych butelek

Reklam Dnia: Zobaczcie, dlaczego Thor Bjornsson przestrzega przed używaniem plastikowych butelek
Jak być takim jak Thor Bjornsson - najsilniejszy człowiek na świecie, znany przede wszystkim jako odtwórca roli Góry w Grze o tron?
O autorze
1 min czytania 2016-04-14

Thor postanowił ujawnić tajemnicę swojego sukcesu. Okazuje się, że stoi za nim zestaw plastikowych butelek napełnionych wodą, które nieustannie nosi ze sobą, żeby ćwiczyć mięśnie. Tutaj jednak reklama robi zaskakujący zwrot. 

Zobaczcie sami: 

Spot marki SodaSteam opowiada tak naprawdę nie o karierze Thora Bjornssona, ale o zagrożeniu jakim są plastikowe butelki dla środowiska. Reklamuje przy tym produkt marki  – urządzenie, które pozwala ze zwykłej wody z kranu zrobić wodę gazowaną. 

Czy chodzi jedynie o troskę o środowisko – nie wiadomo 😉

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Do udziału w swojej reklamie SodaSteam namówiło również Scarlett Johansson:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS 2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

SodaSteam w zabawny sposób nawiązuje w swoich reklamach do rywalizacji między Coca-Colą i Pepsi:

PS 3

Przy okazji polecamy Waszej szczególnej uwadze także nową reklamę Volvo. Marka również postanowiła nawiązać do ochrony środowiska i zrobiła to w bardzo kreatywny sposób: 

Przychodzą Wam do głowy jeszcze jakieś reklamy, które powinniśmy dołączyć? Jeżeli tak, dajcie znać w komentarzach 😉