Marlena reklamą w mediach zajmuje się od 6 lat. Planowała i prowadziła kampanie m.in. dla marek: CAT, Merrell, Converse, Havaianas, Carlton i John Deere. Wcześniej związana m.in. z PRO Media House.
Poza pracą ceni sobie zasoby serwisu Netflix, nielimitowany wstęp do kina oraz jazdę na rolkach. Na swoim koncie ma ukończone trzy Cracovia Maratony na Rolkach i ponad 1500 km w kółkach.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Agencja INSIGNIA inwestuje także w rozwój struktur Kreacji, IT oraz Client Service.