Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Wystartowała kampania nowego Hyundaia Elantra

Wystartowała kampania nowego Hyundaia Elantra, którego europejska premiera po raz pierwszy odbyła się w Polsce na targach motoryzacyjnych Motor Show 2016 w Poznaniu.
O autorze
0 min czytania 2016-04-15

Hyundai Elantra to już szósta generacja modelu, który zbudował globalną pozycję marki i jest najlepiej sprzedającym się modelem Hyundaia na świecie. Model ten jest o 20 mm dłuższy i 25 mm szerszy w porównaniu do poprzednika, a przestronne wnętrze pozwala na pozycjonowanie go o segment wyżej.

Działania reklamowe zaplanowane zostały w digitalu oraz telewizji – promują zwiększoną sztywność i wytrzymałość nadwozia oraz zastosowanie nowoczesnych technologii.

Nowa Elantra dodatkowo dostępna jest w programie Hyundai Abonament oraz systemie kredytowym Hyundai Non-Stop Auto. Podstawowa cena Elantry w najniższej wersji wyposażeniowej z silnikiem o pojemności 1.6l i mocy 128 KM wynosi 67 900 PLN.

Za przekaz kampanii oraz nośniki ATL odpowiada agencja Opus B, za przygotowanie kreacji internetowych, planowanie i zakup mediów dom mediowy Havas Media.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj