Hyundai Elantra to już szósta generacja modelu, który zbudował globalną pozycję marki i jest najlepiej sprzedającym się modelem Hyundaia na świecie. Model ten jest o 20 mm dłuższy i 25 mm szerszy w porównaniu do poprzednika, a przestronne wnętrze pozwala na pozycjonowanie go o segment wyżej.
Działania reklamowe zaplanowane zostały w digitalu oraz telewizji – promują zwiększoną sztywność i wytrzymałość nadwozia oraz zastosowanie nowoczesnych technologii.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Nowa Elantra dodatkowo dostępna jest w programie Hyundai Abonament oraz systemie kredytowym Hyundai Non-Stop Auto. Podstawowa cena Elantry w najniższej wersji wyposażeniowej z silnikiem o pojemności 1.6l i mocy 128 KM wynosi 67 900 PLN.
Za przekaz kampanii oraz nośniki ATL odpowiada agencja Opus B, za przygotowanie kreacji internetowych, planowanie i zakup mediów dom mediowy Havas Media.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024