Jak więc zrobić viral? Sporo inspiracji na ten temat powinno Wam dostarczyć poniższe wideo. Znajdziecie w nim świetne wystąpienie Kevina Allocci, nagrane podczas TEDYouth. Kevin jest menedżerem ds. trendów w YouTube.
Dla nas słowem kluczem jest tu słowo „tastemakers”, czyli określenie osób, które posiadają duże grono odbiorców i mają na nich duży wpływ. Przykładem jest tutaj Jimmy Kimmel, który swoim jednym tweetem sprawił, że zabawny filmik ukazujący podwójną tęczę, który przez kilka miesięcy przeleżał na YouTubie i nie budził większego zainteresowania, w ciągu kliku następnych tygodni obejrzano ponad 20 mln razy.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024