W Sydney oraz Brisbane ustawiono interaktywne panele. Każdy przechodzień mógł do nich podejść, zrobić sobie selfie a następnie nałożyć na swoje zdjęcie kostium Batmana lub Supermana – do wyboru. Efekt można było oczywiście udostępnić w social mediach.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Jak to wyglądało? Zobaczcie:
Czyj kostium byście wybrali? 😉
Interaktywne billboardy cieszą się ostatnio dużą popularnością. Niedawno pisaliśmy o tym, jak Reebok zachęcił użytkowników do biegania przy swojej reklamie. Materiał dostępny tutaj>>
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Świetną akcję z interaktywnym billboardem zorganizował również Samsung. Do wygrania był Samsung Galaxy S4. Żeby go zdobyć trzeba było wpatrywać się w wyznaczone miejsce na ekranie przez 60 minut. Okazało się, że to nie takie proste…
PS 3
Jeszcze inny pomysł miała marka Pepsi. Tym razem osoby na przystanku mogły się poczuć naprawdę zdezorientowane. Obejrzyjcie koniecznie!
PS 4
A może tak nagła wycieczka w niemieckie góry sponsorowana przez markę Graubünden? Na dworcu w Zurichu oczekujący na pociąg mogli otrzymać darmowy bilet. Był tylko jeden szkopuł – musieli tam jechać od razu.
PS 5
Zobaczcie także reklamę, która reaguje na przejazdy pociągów:
PS 6
Jak przekonać ludzi do użycia swojej karty płatniczej na cele charytatywne? Właśnie tak:
Jeżeli znacie jeszcze inne reklamy, które Waszym zdaniem powinny się znaleźć w zestawieniu – dawajcie znać w komentarzach 🙂
Zapraszamy również na poprzednie odcinki odcinki Reklamy dnia!