Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Złota płetwa reklamy 2016 dla lidla!

Z przyjemnością informujemy, że nasza firma została nagrodzona Złotą Płetwą Reklamy 2016. Złoto i tym samym I miejsce przyznano kampanii reklamowej „Ryby Są Super”!
O autorze
0 min czytania 2016-04-22

Nagroda została wręczona 31 marca w Gdyni, podczas uroczystej ceremonii wieńczącej tegoroczne obrady III Kongresu Rybnego.

Konkurs ma na celu zwrócenie uwagi branży rybnej na ważną rolę marketingu produktów rybnych i owoców morza oraz docenienie najlepszych pomysłów w zakresie promocji spożycia ryb. Kapituła konkursu doceniła pełnowymiarowy zakres kampanii „Ryby Są Super” oraz jej charakter. Działania marketingowe były przeprowadzone z wykorzystaniem telewizji, radia, internetu, mediów społecznościowych, narzędzi PR. Komunikacja odbywała się również w przestrzeni miejskiej – na nośnikach outdoorowych jak i w sklepach Lidl. Kampania „Ryby Są Super” dostarczyła konsumentom wachlarz przepisów kulinarnych z wykorzystaniem ryb i owoców morza, a także wiele praktycznych porad na temat ich oprawiania, rozpoznawania gatunków oraz świeżości produktów.

Dziękujemy za uznanie!    

 Dalsze informacje znajdą Państwo na naszych stronach: 
www.lidl.pl
Facebook
Instagram
You Tube 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj