Nagroda została wręczona 31 marca w Gdyni, podczas uroczystej ceremonii wieńczącej tegoroczne obrady III Kongresu Rybnego.
Konkurs ma na celu zwrócenie uwagi branży rybnej na ważną rolę marketingu produktów rybnych i owoców morza oraz docenienie najlepszych pomysłów w zakresie promocji spożycia ryb. Kapituła konkursu doceniła pełnowymiarowy zakres kampanii „Ryby Są Super” oraz jej charakter. Działania marketingowe były przeprowadzone z wykorzystaniem telewizji, radia, internetu, mediów społecznościowych, narzędzi PR. Komunikacja odbywała się również w przestrzeni miejskiej – na nośnikach outdoorowych jak i w sklepach Lidl. Kampania „Ryby Są Super” dostarczyła konsumentom wachlarz przepisów kulinarnych z wykorzystaniem ryb i owoców morza, a także wiele praktycznych porad na temat ich oprawiania, rozpoznawania gatunków oraz świeżości produktów.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Dziękujemy za uznanie!
Dalsze informacje znajdą Państwo na naszych stronach:
www.lidl.pl
Facebook
Instagram
You Tube
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024