Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ wspierany przez Hand Made

Agencja reklamowa Hand Made podpisała umowę o współpracy z Wydziałem Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego.
O autorze
0 min czytania 2016-04-22

Hand Made jest pierwszą agencją reklamową wspierającą Wydział w kształtowaniu programu nauczania dopasowanego do potrzeb rynkowych w ramach specjalności Media społecznościowe w zarządzaniu.

Uniwersytet Jagielloński pogłębia kontakty z partnerami biznesowymi w celu kształtowania programu nauczania, umożliwiania udziału studentów w projektach komercyjnych i dzielenia się wzajemnie wiedzą z zakresu zarządzania. Tego typu działania wychodzą naprzeciw zarówno potrzebom rynku pracy, jak i wymaganiom, jakie studenci stawiają najlepszym uczelniom. 

„Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego to osoba pożądana przez pracodawców, a często także potencjalny pracodawca. Ułatwiamy młodym ludziom dostęp do wykwalifikowanej kadry naukowej, jak i praktyków biznesu. Te dwa filary – poparta badaniami wiedza teoretyczna i doświadczenie wynikłe z praktyki dają absolwentom naszej Uczelni przewagę na rynku pracy” – komentuje profesor Małgorzata Bednarczyk.  

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj