Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Zaprojektuj swoją Warszawę

Ruszył konkurs, w którym wszyscy pasjonaci projektowania doświadczeń mają szansę wcielić w życie swoje pomysły dla Warszawy. Rozwiązania zachęcające do głosowania w budżecie partycypacyjnym oraz do segregowania odpadów można zgłaszać do 25 kwietnia.
O autorze
2 min czytania 2016-04-22

Projektowanie doświadczeń przejawia się w każdej dziedzinie naszego codziennego życia. To, jak zaprojektowana jest deska rozdzielcza naszego samochodu, jak wyglądają tabliczki w szpitalach, w jaki sposób jesteśmy obsługiwani w sklepach, albo to, że w sieci kawiarni obsługa pisze nasze imię na kubku, a sprzedawca w sieci drogerii mówi „Płaci pani…”, a nie „Należy się…” – we wszystkich tych aspektach maczają palce projektanci doświadczeń. Po raz kolejny użyją swojej wiedzy z korzyścią dla mieszkańców Warszawy.

Przed uczestnikami konkursu postawiono do wyboru dwa zadania. Obydwa pomogą uświadomić mieszkańcom stolicy, jak duży wpływ mają na swoje najbliższe otoczenie.

Pierwszym zadaniem jest znalezienie sposobu na zwiększenie udziału mieszkańców w głosowaniu na projekty w ramach budżetu partycypacyjnego. Obecnie ok. 10% warszawiaków zabiera głos przy wyborze projektów, które są realizowane przez miasto.

Drugie zadanie konkursowe to pytanie o działania, które zachęcą warszawiaków do segregowania odpadów. Warszawa potrzebuje pomysłów, które pomogą zmienić nawyki jej mieszkańców, zarówno w domach, jak i w przestrzeni publicznej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Konkurs skierowany jest do designerów, specjalistów UX i innych osób, które posiadają umiejętności, aby projektować kompleksowe rozwiązania. Swoje pomysły zgłaszać mogą zarówno pojedyncze osoby, jak i zespoły projektowe.

Organizatorzy przewidzieli nagrody. Zwycięzca otrzyma zaproszenie na kolejną edycję konferencji UX Poland, jednego z największych wydarzeń branży UX w Europie, podczas którego będzie mógł pogłębić swoją wiedzę z zakresu UX. Będzie też mógł wziąć udział w realizacji swojego pomysłu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Każdy uczestnik do 25 kwietnia może zgłosić pomysł na jedno lub obydwa zadania. Zgłoszenia mogą mieć dowolną formę, organizatorzy zachęcają do kreatywności i wykorzystywania innowacyjnych rozwiązań. Szczegóły konkursu oraz regulamin dostępne są na uxpoland.com/contest. Pomysły należy przesyłać na adres [email protected] lub drogą tradycyjną na wskazany w regulaminie adres.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Konkursu przeprowadzony jest przez miasto Warszawa oraz UseLab, organizatora konferencji UX Poland odbywającej się obecnie Warszawie, w której uczestniczy ok. 400 osób z całego świata. UX Poland to wydarzenie, które od lat integruje i stymuluje do rozwoju międzynarodową branżę UX (od ang. user experience), czyli branżę projektowania doświadczeń, która zajmuje się projektowaniem usług, produktów, procesów, przestrzeni pod kątem wrażeń i emocji, jakich ludzie doświadczają w kontakcie z nimi. Jest też źródłem inspiracji dla polskich przedsiębiorców do wdrażania rozwiązań z zakresu projektowania doświadczeń. Podczas sześciu poprzednich edycji konferencji spotkało się blisko 2 tysiące uczestników, a wykłady poprowadziło ponad ok. 140 prelegentów z całego świata. Podczas tegorocznego spotkania ogłoszony został konkurs na rozwiązania dla Warszawy.