Kampania produktu obejmuje działania w digitalu i TV. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy UM.
Marka Kalms znajduje się w portfolio spółki Orkla Health. Kampania leku uspokajającego skierowana jest do osób aktywnych, żyjących w ciągłym napięciu, pod presją czasu, a więc często rozdrażnionych nadmiernymi obowiązkami i natłokiem pracy. Regularne zażywanie Kalms daje poczucie bezpieczeństwa, uspokojenia, a także możliwość kontrolowania stresu, nie osłabiając jednocześnie jasnego myślenia i koncentracji. Naturalny skład leku jest zasługą unikalnej kompozycji trzech ziół: waleriany, chmielu oraz goryczki żółtej.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kampania obejmuje działania w digitalu oraz sponsoring TV w sztandarowym programie rozrywkowym Polsatu, „Twoja twarz brzmi znajomo”. Akcja potrwa do końca maja br. Autorem kreacji reklamowej jest agencja Kampania R360, zaś planowaniem i zakupem mediów oraz przebiegiem kampanii zajął się dom mediowy UM.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024