Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Digital Galaxy” – agencja Deloitte Digital tworzy grę na smartwatche

Rozwój rynku wearables jest obecnie jednym z najdynamiczniejszych zjawisk technologicznych w Stanach Zjednoczonych, a od niedawna także i w Polsce. Zgodnie z tym trendem Deloitte Digital oferuje swoim klientom coraz więcej aplikacji i rozwiązań z zastosowaniem na inteligentne urządzenia tego typu.
O autorze
2 min czytania 2016-04-26

Agencja ma w przygotowaniu m.in. projekty na Oculus czy Samsung Gear, a swoją premierę miała w ostatnich dniach gra na smartwatche „Digital Galaxy”.

Zgodnie z prognozami firmy badawczej Gartner, rynek smartwatchy ma największy potencjał wzrostu przychodów wśród wszystkich wearables – przewiduje się, że w 2019 roku osiągnie on wartość 17,5 mld dolarów. Analitycy Gartnera przewidują także, że w 2016 roku o 48 procent wzrośnie użytkowanie smartwatchy na świecie, w dużej mierze dzięki rosnącej popularności wearables jako urządzeń definujących styl życia. Pomimo takich prognoz wzrostu, rynek gier i aplikacji z ich wykorzystaniem jest jeszcze nadal mało rozwinięty, a doświadczenia firm zarówno w Polsce, jak i za granicą, nie są w tym obszarze jeszcze bogate.

Deloitte Digital, rozwijając swoje kompetencje w tym zakresie, stworzył „Digital Galaxy” – grę dla użytkowników smartwatchy. Jej celem jest trafienie asteroidą w przelatującą przez ekran planetę: wystarczy dotknąć tarczę zegarka w odpowiednim momencie, by wystrzelić pocisk. Rozgrywka jest prosta i intuicyjna – może więc urozmaicić nudną podróż tramwajem czy stanie w długiej kolejce.

Smartwatche są nadal dość nowym zjawiskiem w Polsce, a wśród barier ich przyjmowania się na rynku jest m.in. brak odpowiedniej wiedzy na temat drzemiących w nich możliwości, a także wciąż jeszcze niewielkie doświadczenie firm w przygotowywaniu powiązanych aplikacji i gier. Rynek inteligentnych zegarków dopiero zaczyna się kształtować i myślę, że wkrótce Polacy docenią, że smartwatche to znacznie więcej niż tylko kolejny modny gadżet – mówi Michał Rygiel, Head of Digital Development Deloitte Digital – Usługi z zakresu wearables czy IoT wprowadzamy w agencji od ponad roku. Do tej pory koncentrowaliśmy się na projektach opartych na kontrolerze ruchu leap motion, projektując gry na potrzeby projektów dla naszych klientów oraz własnych akcji employer brandingowych. Dziś mamy już w przygotowaniu rozwiązania na urządzenia takie jak Oculus czy Samsung Gear. Nadal badamy możliwości smartwatchy, eksperymentujemy. Rozpatrujemy też potencjał zaadaptowania gry „Digital Galaxy” na inne platformy, tj.: Samsung Gear i Apple watchOS 2.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Gra „Digital Galaxy” dostępna jest na Google Play.

Obecnie najczęstsze zastosowanie smartwatche mają w zakresie zdrowia i fitness, jako przyrządy treningowe, mierzące ilość spalonych kalorii, ciśnienie krwi czy puls. Ale już wkrótce będą w większym stopniu pomagać nam sterować domem czy kontrolować samochód.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

IoT rewolucjonizuje świat biznesu, a nowe technologie zaczynają być obecne w coraz to nowych obszarach naszego życia. Deloitte Digital należy do ścisłej czołówki firm, które są w stanie skutecznie wspierać klientów w wykorzystaniu możliwości, które oferuje nam Internet rzeczy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Według raportu opublikowanego niedawno przez ALM Intelligence „Internet of Things IT Consulting 2015”, Deloitte zajmuje wiodącą pozycję wśród firm świadczących usługi doradcze z zakresu IoT.