Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Co w startupach piszczy? Pięć najważniejszych wydarzeń tygodnia (22.04-28.04.16)

Co w startupach piszczy? Pięć najważniejszych wydarzeń tygodnia (22.04-28.04.16)
Inteligentny spinacz do prania podpowie, kiedy ubrania już wyschną, właściciel przedsiębiorstwa produkującego jogurty rozdał pracownikom majątek, a zespół Highbrow będzie uczyć przedsiębiorczości przy śniadaniu. Poniżej przedstawiamy 5 najważniejszych wydarzeń startupowych z tego tygodnia.
O autorze
1 min czytania 2016-04-28

1. Wideo dnia: Chcesz wiedzieć, czy pranie jest już gotowe do ściągnięcia ze szunrka? Poznaj inteligentną klamerkę peggy

Australijski producent proszków do prania stworzył Peggy. Jest to inteligentny spinacz, który poza tym, że przytrzyma na sznurkach mokrą bieliznę, to także poinformuje użytkowników, kiedy odzież już wyschnie. Gadżet wyposażony jest bowiem w sensory: wilgoci, światła i temperatury, które umożliwiają mu monitorowanie otoczenia. Dane te następnie przekazuje dedykowanej mu aplikacji mobilnej.

czytaj więcej >

2. Rozdał pracownikom majątek. 10 procent wartość 5-cio miliardowej firmy

Hamdi Ulukaya jest właścicielem Chobani, amerykańskiego przedsiębiorstwa produkującego jogurty, którego wartość rynkowa mieści się w przedziale od 3 do 5 miliardów dolarów. Przedsiębiorca ten zdecydował się w niecodzienny sposób docenić swoich pracowników i rozdał im udziały w spółce o łącznej wartości 10 procent wyceny firmy. Oznacza to, że każdy z podwładnych otrzyma premię o średniej wysokości od 150 tys. do 250 tys. dolarów.

czytaj więcej >

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

3. Pięć minut dziennie na naukę czegoś nowego. To wszystko dzięki Highbrow

Czego możemy nauczyć się przez pięć minut podczas śniadania? Według twórców platformy edukacyjnej Highbrow m.in. zagadnień związanych z przedsiębiorczością. W ramach serwisu oferują 84 bezpłatne kursy, które zawierają po dziesięć lekcji. I tak na przykład, za pośrednictwem aplikacji przedstawiciele popularnego akceleratora startupów Y Combinatora dzielą się wiedzą, jak przygotować się do rundy seedowej.

czytaj więcej >

Słuchaj podcastu NowyMarketing

4. Kickstarter ich nie chciał, a na Indiegogo się nie udało. Mimo to Lovely wprowadzi na rynek inteligentny gadżet erotyczny

W ubiegłym roku Jakub Konik usiłował zebrać 95 tys. dolarów za pośrednictwem platformy Indiegogo. Środki te potrzebne był przedsiębiorcy, żeby ruszyć z masową produkcją inteligentnego gadżetu erotycznego Lovely. Kampania okazała się jednak klapą, co nie powstrzymało startupowca przed dalszym poszukiwaniem kapitału. Ostatecznie projektem zainteresował się fundusz inwestycyjny Arkley, który pomoże Konikowi wprowadzić Lovely na rynek.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

czytaj więcej >

5. Lifesfit zmieni Twoje życie na lepsze. Polacy chcą powielić sukces Endomondo

Niezakaźne choroby przewlekłe są przyczyną 36 mln zgonów rocznie, czyli aż 63 proc. wszystkich zgonów. Statystyki prawdopodobnie byłyby niższe, gdyby pacjenci regularnie wykonywali badania profilaktyczne i tym samym rozpoznawaliby symptomy schorzeń. Zachęcić ich do tego mają polscy przedsiębiorcy, którzy stworzyli platformę Lifesfit. Pomaga ona użytkownikom we wdrażaniu prozdrowotnych nawyków.

czytaj więcej >