W ramach współpracy Open Media będzie odpowiadać m.in. za komunikację otwarć nowych lokali, PR produktowy i komunikację korporacyjną, a także na bieżąco wspierać klienta w prowadzonych przez niego działaniach marketingowych.
Spółka Burger King Polska S.A. powstała w 2014 w związku z niezwykle ambitnymi planami rozwoju marki Burger King w naszym kraju. Zadaniem spółki jest wzmocnienie obecności marki Burger King w Polsce i przyspieszenie ekspansji prowadzonej do tej pory przez dwóch franczyzobiorców, tj. Amrest i Autogrill.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Wcześniej, od czerwca 2015 roku, obie firmy współpracowały projektowo.