Arkadiusz Milik wraz z Tymbarkiem kibicuje najzdolniejszym młodym piłkarzom

2 maja br. na Stadionie Narodowym poznamy zwycięzców Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”. Młodzi piłkarze z całej Polski po raz szesnasty będą rywalizować o najwyższą nagrodę w Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”.
O autorze
1 min czytania 2016-04-29

Zwycięzcy, oprócz otrzymania Pucharu Tymbarku, będą mieli szansę wziąć udział w spotkaniu z reprezentacją Polski oraz kibicować naszej drużynie narodowej w czasie towarzyskiego meczu z Holandią (1 czerwca br.) w Gdańsku.

W ramach wspierania tego wyjątkowego wydarzenia, które zostało stworzone z myślą o krzewieniu idei zdrowej rywalizacji i wspieraniu młodych talentów, Tymbark zrealizował spot telewizyny z udziałem Arkadiusza Milika, reprezentanta Polski w piłce nożnej oraz Ambasadora Turnieju. W emitowanym w stacjach telewizyjnych i serwisach VOD spocie Milikowi towarzyszy sześcioro zawodników – Maciej Owczarek i Przemysław Kowalczyk ze Zduńskiej Woli, Marcel Przybylski z Łodzi, Kinga Machaj oraz Zuzanna Zarębska z Makowa, a także Milena Prochowska z Marek, którzy brali udział w zeszłorocznych finałach rozgrywek. W spocie promocyjnym Milik zachęca do ustawicznego dążenia do celu, zdobywania nowych umiejętności oraz daje dobre rady uczestnikom Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”. Rola Ambasadora Turnieju jest dla Milika szczególna, ponieważ w dzieciństwie sam brał udział w Turnieju, którego teraz jest ambasadorem. Teraz, już drugi raz, będzie miał możliwość wspierać młodszych kolegów w drodze po najwyższe laury w największym turnieju dla dzieci w Europie, którego Tymbark od 10 lat jest głównym sponsorem.

Turniej „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” przeszedł niezwykłą drogę. Z dużą satysfakcją patrzę na kolejne młode zawodniczki i zawodników, którzy rozwijają swoje talenty sportowe. W organizacji Turnieju doceniam również, jak wielką wagę Tymbark przywiązuje do propagowania idei pozytywnego rozwoju dzieci poprzez sport oraz krzewienia ducha zdrowej rywalizacji. Turniej to sportowe wydarzenie na najwyższym poziomie, a każdy uczestnik jest traktowany jak zawodowiec – powiedział Arkadiusz Milik, napastnik Reprezentacji Polski, Ajaksu Amsterdam oraz zdobywca pamiętnego gola na Stadionie Narodowym podczas zwycięskiego meczu z Niemcami w 2014 roku.

Tegoroczny jubileusz zaangażowania Tymbark w Turniej ma szczególne znaczenie, ponieważ w tym roku marka, która wyzwala w swoich konsumentach same dobre emocje, obchodzi również 80-te urodziny. Dotychczas w Turnieju wzięło udział prawie półtora miliona dziewcząt i chłopców z całego kraju. Wśród uczestników Turnieju było wielu obecnych zawodników reprezentacji Polski w piłce nożnej – Arkadiusz Milik, Marcin Kamiński, Piotr Zieliński oraz Bartosz Salamon.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Do trwającej edycji rozgrywek zgłoszonych zostało rekordowe 320 tys. dzieci z całej Polski. Zwycięzcy zostaną wyłonieni 2 maja na Stadionie Narodowym w Warszawie, bezpośrednio przed finałem Pucharu Polski.

Spot zrealizowała agencja Scholz&Friends.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się