Na zawsze za darmo i bez reklam! Z pasji do dzielenia się powstała aplikacja „I am SGL” – dla Singli i nie tylko

Spędzasz każdy sobotni wieczór ze swoimi sprawdzonymi, starymi przyjaciółmi? Na weekendy zawsze wyjeżdżasz ze swoją najlepszą przyjaciółką? O kolegach z pracy wiesz już naprawdę wszystko, nawet rzeczy, których wcale nie chciałaś wiedzieć?
O autorze
2 min czytania 2016-05-05

Może nadszedł czas, żeby to zmienić i poznać parę nowych osób? Fundacja I am SGL została stworzona, właśnie po to żeby pomagać ludziom wyjść poza stały krąg znajomych i umożliwić poznawanie ciekawych ludzi w czasie niezobowiązujących spotkań towarzyskich.

Społeczność I am SGL tworzą ludzie, którzy są otwarci na nowe znajomości, dla których tolerancja i szacunek wobec innych są nadrzędnymi wartościami. Funkcjonowanie społeczności opiera się na ruchu oddolnym, co znaczy, że każdy członek może zorganizować spotkanie w swojej okolicy. I sam fakt przynależenia do społeczności oznacza już, że jesteś na nie zaproszony. Spotkania te, mogą mieć dowolny charakter, w zależności od upodobań organizatorów. Członkowie Fundacji zorganizowali między innymi piknik w ogrodach tuż przed Luwrem, wspólne spędzanie hinduskiego świąta Diwali, mecz piłki nożnej, w którym uczestnicy zamknięci byli w gigantycznych, plastikowych kulach (bubble football), czy wyjazd na Zakyntos. Tradycją stały się też cotygodniowe spotkania w Warszawie. Dołączenie do społeczności oznacza więc, że możesz poznać interesujących ludzi, zmierzyć się z nowymi wyzwaniami, a jeśli jesteś osobą, która ma milion pomysłów na minutę i lubi przyciągać innych do siebie, to Ty możesz być organizatorem spotkań.

Podstawowym narzędziem służącym do komunikacji między członkami jest aplikacja (obecnie w wersji webowej, a już wkrótce również na Android i iOS). Umożliwia ona zaproszenie innych członków społeczności na spotkanie, rozpoczęcie z kimś rozmowy na wbudowanym czacie, stworzenie własnego profilu, czy sprawdzenie, co ciekawego dzieje się w Twoim mieście. Aplikacja posiada dodatkowo unikalną funkcję wystawiania referencji innym członkom społeczności. Jest to narzędzie, które wyklucza ze społeczności ludzi, którzy nie szanują osobistych granic innych (kilka negatywnych referencji skutecznie eliminuje taką osobę ze społeczności). Dodatkowym atutem aplikacji, jest możliwość sprawdzenia czy w Twojej okolicy mieszka inny SGL za pomocą lokalizatora będącego jednym z elementów aplikacji. O tym czy chcesz, żeby Twoja lokalizacja była widziana przez innych (i z jaką dokładnością) decydujesz oczywiście Ty. Dzięki lokalizatorowi możesz znaleźć w swojej okolicy kogoś na szybką kawę, nawet jeśli właśnie przyjechałeś do nowego miasta.  Marzeniem założycieli Fundacji jest stworzenie społeczności, której członkowie nie tylko chętnie spędzają ze sobą czas, ale też pomagają sobie w codziennych czynnościach jak przestawienie mebli czy kupienie garnituru.

Mariusz Majewski, założyciel i CEO Fundacji, potrzebę stworzenia społeczności singli dostrzegł, kiedy rozpadł się jego wieloletni związek. Okazało się, że nawet posiadanie wielu przyjaciół, w sytuacji zmiany statusu z osoby w związku na singla nie chroni przed zagubieniem i pewnego rodzaju samotnością. Jako doświadczony podróżnik, który aktywnie działał w jednej z organizacji skupiających innych podróżników, widział jak dużo mogą dać sobie nawzajem obcy sobie ludzie. Stwierdził wtedy, że chciałby stworzyć społeczność ludzi, którzy niezależnie od tego, czy podróżują, czy wolą czas wolny spędzać w swoim mieście, będą chętni do tworzenia społeczności ludzi otwartych na innych, tak, żeby każdy mógł znaleźć nowych przyjaciół, jeśli będzie miał taką potrzebę. Wieloletnie doświadczenie, w organizowaniu spotkań dla podróżników (2 tyś.), pozwala wierzyć, że Mariusz Majewski jest właściwą osobą do stworzenia aktywnie działającej społeczności I am SGL na całym świecie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jeśli więc jesteś otwarty na nowych ludzi dołącz do Społeczności I am SGL i zobaczysz, co się wydarzy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing