VML Poland z kampanią 360 stopni dla Tic Tac Mixers

Trwa kampania 360 stopni wprowadzająca na polski rynek nowy wariant drażetek Tic Tac – Tic Tac Mixers. Launchowi produktu towarzyszy silne wsparcie reklamowe, w ramach którego zaplanowano komunikację w TV i kinach, na nośnikach OOH, działania w miejscu sprzedaży, samplingi w kinach...
O autorze
1 min czytania 2016-05-09

…oraz kampanię online.

Tic Tac Mixers Cherry–Cola oraz Tic Tac Mixers Peach–Lemonade to drażetki, których smak się zmienia w trakcie jedzenia, odpowiednio smak wiśniowy w smak coli i smak brzoskwiniowy w smak lemoniady. Produkt dostępny jest w opakowaniach 18 g i 49 g.

Reklamy telewizyjne emitowane będą w kilkudziesięciu kanałach, m.in. w TVN, TVP 1, TVP 2, Polsat oraz w sieci IDMnet TV.

Zobacz spot „Smak się zmienia w trakcie jedzenia”:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Działania w Internecie obejmują dedykowany landing page, kampanie display, kampanię w serwisach Facebook i Instagram oraz bieżącą komunikację na fan page’u.

W ramach działań towarzyszących wprowadzeniu nowych produktów w największych miastach w Polsce reklama Tic Tac Mixers Cherry–Cola i Tic Tac Mixers Peach–Lemonade będzie widoczna na 400 tablicach reklamowych. W kinach w ramach akcji samplingowych konsumenci będą mogli spróbować kilkudziesięciu tysięcy sztuk nowych produktów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za strategię i koncepcję kreatywną odpowiada VML Poland. Agencja wyprodukowała także spot oraz landing page. Za realizację spotu odpowiadają Barrakuda Film Studio oraz Studio Estupendo. Autorem muzyki w spocie jest Radosław Duda. Planowanie i zakup mediów zrealizował dom mediowy Vizeum Polska.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się