Rodzinne dramaty rozgrywają się zazwyczaj za zamkniętymi drzwiami. Ofiary przemocy domowej nie opowiadają nikomu o swoim losie. Bardzo łatwo przeoczyć, że dzieje się z nimi coś złego.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Na problem zwraca uwagę w swojej reklamie Дела семейные. Podążając wzrokiem za napisami, nie zauważamy, jak wygląda twarz kobiety siedzącej przy stole.
Zobaczcie sami:
Temat przemocy wobec kobiet był poruszany bardzo często. W swoim czasie dużą popularnością cieszyła się reklama w formie listu nienarodzonej jeszcze córki do swojego ojca.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Szczególny nacisk na niepowtarzanie wzoru wyniesionego z domu przez kolejne pokolenie chłopców widać również w wielu innych reklamach:
PS 3
Raz rozpoczęta przemoc rzadko się zatrzymuje – tutaj zostało to świetnie pokazane przez postępujące zmiany w wyglądzie maltretowanej kobiety:
PS 4
Czy zamówienie pizzy może być wołaniem o pomoc? Tak, pod warunkiem, że umie się uważnie słuchać. Obowiązkowo do obejrzenia:
PS 5
W reklamie przeciwko przemocy domowej wystąpiła Keira Knightley.
PS 6
Faceci przeciwko bagatelizowaniu problemu w reklamie pod znaczącym tytułem No more.
Uważacie, że o czymś zapomnieliśmy? Dajcie znać w komentarzach.
Zapraszamy również na poprzednie odcinki Reklamy dnia!