Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Agencja Biuro Podróży Reklamy wygrała przetarg na spot telewizyjny marki Dekoral

PPG Deco, właściciel marki Dekoral wybrał agencję Biuro Podróży Reklamy do realizacji kampanii telewizyjnej. W tym celu powstaną spoty TV promujące nowy produkt, farbę Dekoral Clean & Color.
O autorze
1 min czytania 2016-05-10

Zabrudzenia znikają, kolor zostaje – pod takim hasłem marka Dekoral prezentuje swój najnowszy spot reklamowy. Clean & Color to nowy produkt na polskim rynku farbiarskim. Dzięki specjalnemu satynowemu wykończeniu farba jest 7 razy bardziej odporna na szorowanie, nie straszne jej typowe plamy takie jak: ketchup, kawa czy olej. Produkt zapewnia doskonałe krycie malowanej powierzchni i występuje w 56 wariantach kolorystycznych. 

Spot emitowany w telewizji będzie miał długość 30 sekund (powstanie w dwóch wariantach) a początek jego emisji zaplanowany jest na drugą połowę maja br. W czerwcu do emisji w TV wejdą również krótkie 10 sekundowe spoty reklamowe.  

Agencja odpowiada za przygotowanie kampanii od strony koncepcyjnej, kreatywnej i strategicznej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nie jest to pierwsza współpraca agencji Biuro Podróży Reklamy z PPG Deco. Przez ostatnie 2 lata agencja Biuro Podróży Reklamy była odpowiedzialna za kreację, strategię i zakup mediów marki Dekoral w digitalu. Agencja w latach 2014-2015 zrealizowała min. kampanię badawczo-kontentową „Kolorowa Polska”, w ramach której marka Dekoral zbadała preferencje kolorystyczne Polaków i nawiązała dialog z użytkownikami internetu za pomocą działań kontentowych. Kampania spotkała się z dużym zainteresowaniem mediów (ponad 800 publikacji PR). W latach 2014-2016 agencja realizowała również działania dla marek PPG z UK, USA, Australia, Francji i Meksyku.

Za realizację po stronie agencji odpowiedzialny są: Robert Sosnowski – Managing Director, Bartłomiej Otremba – Concept Manager, Dominika Czyż – Project Manager. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się