Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Visa najbardziej godną zaufania marką wśród przedsiębiorców

Polscy przedsiębiorcy darzą markę Visa największym zaufaniem – wynika z badania Marka Godna Zaufania 2016 przeprowadzonego po raz pierwszy wśród przedstawicieli sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MSP).
O autorze
1 min czytania 2016-05-11

W badaniu zrealizowanym przez instytut badawczy Millward Brown Visa uzyskała ponad połowę (55,3%) wskazań w kategorii „systemy płatnicze”; drugą w kolejności markę w tej kategorii wybrało 22,3% ankietowanych.

Badanie przeprowadzono w styczniu br. drogą internetową na grupie ponad 2 tys. respondentów z firm i podmiotów gospodarczych reprezentujących sektor małych i średnich przedsiębiorstw. Celem badania, zrealizowanego na zlecenie miesięcznika „My Company Polska” było określenie, którym markom najbardziej ufają polscy przedsiębiorcy. Byli oni proszeni o spontaniczne wskazanie jednej marki godnej zaufania w poszczególnych kategoriach. Łącznie wybrano marki godne zaufania w 26 kategoriach.

„Dzięki kartom Visa przedsiębiorcy mogą lepiej zarządzać swoimi finansami. Rozdzielenie wydatków firmowych od prywatnych usprawnia rozliczanie kosztów firmy, zaś karty dla pracowników z możliwością indywidualnego ustalania limitów transakcyjnych są znacznie bezpieczniejsze niż gotówka i umożliwiają realną kontrolę służbowych wydatków pracowników. Zalety kart Visa, w tym wygoda, łatwość i bezpieczeństwo płatności – tak w punktach sprzedaży, jak i przez internet, w Polsce i za granicą – oraz dodatkowe korzyści, takie jak dostęp do specjalnych rabatów, powodują, że są one atrakcyjnym narzędziem wspierającym prowadzenie biznesu” – komentuje Adrian Kurowski, dyrektor Visa Europe w Polsce. „Wyróżnienie Visa tytułem Marki Godnej Zaufania przez przedstawicieli sektora MSP jest dla nas potwierdzeniem, że przedsiębiorcy doceniają korzyści, jakie oferują nasze karty”.

Popularyzacja płatności bezgotówkowych jest jednym ze strategicznych celów Visa i banków członkowskich. Organizacja stale dba o popularyzację takich płatności wśród przedsiębiorców – w Polsce zostało wydanych ponad 1,2 mln firmowych kart Visa Business. Pod koniec ubiegłego roku uruchomiony został program Promocje Visa Business, w ramach którego przedsiębiorcy zyskują dostęp do ofert promocyjnych dobieranych tak, by były adekwatne do ich potrzeb w ramach prowadzonej działalności. Przykładowo, płacąc kartą Visa przedsiębiorcy mogą obecnie zyskać rabat na przejazd taksówkami, wynajem samochodu czy usługi poligraficzne.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kompletne wyniki badania oraz lista wszystkich Marek Godnych Zaufania 2016 wskazanych przez przedsiębiorców została opublikowana w majowym numerze miesięcznika „My Company Polska”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing