IMS partnerem tytularnym Warsaw Fashion Street

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
IMS partnerem tytularnym Warsaw Fashion Street

IMS został partnerem tytularnym tegorocznej XI edycji Warsaw Fashion Street. W poprzednich latach firma była odpowiedzialna za przygotowanie i dostarczenie oprawy muzycznej wydarzenia. W tym roku IMS oraz Warsaw Fashion Street łączą nie tylko siły, ale również muzykę z modą.

To już XI edycja Warsaw Fashion Street – znakomitego wydarzenia ze świata mody, kultury i sztuki. Motywem przewodnim imprezy jest hasło „Flower Power” – inspirację dla organizatorów stanowią kwiaty, wolność i swoboda. W ostatni weekend czerwca moda z okładek magazynów zostanie przeniesiona na ulice Warszawy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Firma IMS jako partner tytularny będzie odpowiedzialna za stworzenie oprawy muzycznej pokazów oraz wsparcie od strony technicznej. Z inicjatywy IMS podczas tegorocznej edycji odbędzie się konkurs dla zespołów tworzących muzykę niezależną. Zespoły grające na żywo, będą towarzyszyć wybranym pokazom mody, a laureat konkursu podczas wielkiego finału imprezy otrzyma specjalną nagrodę.

XI edycja Warsaw Fashion Week odbędzie się w dniach 25-26 czerwca. Specjalna scena zostanie zbudowana na Krakowskim Przedmieściu naprzeciwko Akademii Sztuk Pięknych. Natomiast Nowy Świat, od Ronda de Gaulle'a zaczynając, zamieni się w Ulicę Projektantów. W zeszłym roku wydarzenie przyciągnęło ponad 150 tysięcy osób na otwarte dla wszystkich pokazy mody i koncerty.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij