Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Yellow Group i GutPR dla NoEM firmy Selena

W ostatnim czasie została podpisana umowa na pełną obsługę marketingową pomiędzy firmą Selena, oferującą innowacyjny ekran NoEM a agencją marketingową Yellow Group oraz agencją komunikacyjną GutPR.
O autorze
0 min czytania 2016-05-16

NoEM to pierwszy na świecie produkt, który niemal w 100% chroni przed polem elektromagnetycznym. Ekran jest efektem współpracy grupy Selena z wybitnym polskim wynalazcą, dr Stanisławem Wosińskim. Technologia uzyskała patent i międzynarodowe uznanie w postaci licznych nagród, m.in. Złotego Medalu w kategorii „Ochrona Środowiska – Energia” na Międzynarodowej Wystawie Wynalazczości w Genewie w kwietniu 2011r. 

W ramach podpisanej umowy do zadań Yellow należeć będzie kompleksowa obsługa promocyjna, marketingowa i komunikacyjna marki NoEM w Polsce i na rynkach zagranicznych.

Prowadzeniem relacji z mediami zajmie się natomiast GutPR – agencja wyspecjalizowana w skutecznych działaniach komunikacyjnych dla branży budowlanej, będąca liderem w kategorii PR dla budownictwa. 

Za obsługę projektu ze strony Yellow Group odpowiada Małgorzata Dąbrowska, natomiast ze strony GutPR – zespół specjalistów kierowany przez Hannę Gehrke-Gut.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj