W reklamie widzimy wesołą scenkę – kolorowe otoczenie i cały tłum przesłodkich dzieci, które bawią się w nagrywanie filmiku. Na krzesełku siedzi mała dziewczynka i zaczyna mówić: „Dzień dobry, mam na imię Ania. Szukamy mamy. Podaję rysopis…”
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Pomimo sielskiej atmosfery widzowi robi się smutno, bo okazuje się, że to nie jest wesoła zabawa, ale dziecięcy apel o miłość – o mamę, która nie musi być idealna, ważne żeby po prostu była.
Zobaczcie sami:
Kolejna, zrobiona w zupełnie innym tonie i jeszcze bardziej przygnębiająca reklama Sos Wioski Dziecięce:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Dająca do myślenia realizacji Fundacji Rodzin Adopcyjnych:
PS 3
Świetny storytelling oparty na motywie adopcji marki Cheerios oraz KFC
PS 4
W przypadku wielu produktów nie należy sprzedawać usługi, ale emocje, które za nią stoją. Wiedzą o tym Zillow oraz Wells Fargo:
Jeżeli znacie jeszcze inne reklamy, które Waszym zdaniem powinny się znaleźć w zestawieniu – dawajcie znać w komentarzach 🙂
Zapraszamy również na poprzednie odcinki odcinki Reklamy dnia!