Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Reklama dnia: „Dzień dobry, mam na imię Ania. Szukamy mamy. Podaję rysopis…” – czyli jak dzieci do adopcji poszukują rodziców

Reklama dnia: „Dzień dobry, mam na imię Ania. Szukamy mamy. Podaję rysopis…” – czyli jak dzieci do adopcji poszukują rodziców
Wesoła z pozoru reklama Sos Wioski Dziecięce wzruszy niejednego twardziela.
O autorze
1 min czytania 2016-05-17

W reklamie widzimy wesołą scenkę – kolorowe otoczenie i cały tłum przesłodkich dzieci, które bawią się w nagrywanie filmiku. Na krzesełku siedzi mała dziewczynka i zaczyna mówić: „Dzień dobry, mam na imię Ania. Szukamy mamy. Podaję rysopis…” 

Pomimo sielskiej atmosfery widzowi robi się smutno, bo okazuje się, że to nie jest wesoła zabawa, ale dziecięcy apel o miłość – o mamę, która nie musi być idealna, ważne żeby po prostu była. 

Zobaczcie sami:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS 

Kolejna, zrobiona w zupełnie innym tonie i jeszcze bardziej przygnębiająca reklama Sos Wioski Dziecięce:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS 2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Dająca do myślenia realizacji Fundacji Rodzin Adopcyjnych: 

PS 3

Świetny storytelling oparty na motywie adopcji marki Cheerios oraz KFC


PS 4 

W przypadku wielu produktów nie należy sprzedawać usługi, ale emocje, które za nią stoją. Wiedzą o tym Zillow oraz Wells Fargo: 


Jeżeli znacie jeszcze inne reklamy, które Waszym zdaniem powinny się znaleźć w zestawieniu – dawajcie znać w komentarzach 🙂

Zapraszamy również na poprzednie odcinki odcinki Reklamy dnia!