Browar Pilsweizer poszerza dystrybucję o sprzedaż piwa przez internet

Browar Pilsweizer rozszerza sprzedaż o kanał internetowy. Dystrybucja Pilsweizera objęła już praktycznie wszystkie regiony kraju, teraz browar decyduje się na sprzedaż online, by ułatwić zakup swojego piwa szczególnie tym piwoszom, którzy wciąż mają do niego utrudniony dostęp.
O autorze
3 min czytania 2016-05-20

Pilsweizer został także partnerem dwóch imprez biegowych odbywających się w najbliższym czasie – tegorocznej edycji Regatta Ultra Trail Małopolska, która odbędzie się w drugiej połowie czerwca, oraz II edycji imprezy Maraton Beskid Niski, która odbędzie się już w najbliższy weekend (21-22 maja). 

Sprzedaż online piw Pilsweizer ( http://pilsweizer.com/sklep-internetowy/ ) będzie się odbywała poprzez platformę Ebrowarium.pl, dostępne będą na niej wybrane piwa tej marki (obecnie są to m.in. Pilsweizer Andy’s ESB, Bock, Premium, Zakopiańczyk, Exclusive i Góralskie). Portfolio piw dostępnych w tym kanale sprzedaży będzie sukcesywnie poszerzane.

Od początku działalności konsekwentnie poszerzamy dystrybucję o kolejne regiony i miasta w Polsce, tak by umożliwić dostęp do naszych piw jak największej liczbie odbiorców. Teraz jesteśmy obecni praktycznie we wszystkich regionach kraju i wciąż rozszerzamy dystrybucję, więc przyszedł czas również na kanał internetowy. Poprzez ten ruch zapewniamy więc dostęp do naszych piw praktycznie każdemu odbiorcy, niezależnie w jakim miejscu Polski mieszka. Ten kanał sprzedaży jest też oczywiście skierowany do osób, które mają już dostęp do naszego piwa na sklepowych półkach w ich okolicy, ale wolą kupować przez internet, z bezpośrednią dostawą do domu – mówi Andrej Chovanec, Dyrektor Marketingu i Członek Zarządu Browaru Pilsweizer.

Browar Pilsweizer został też partnerem tegorocznej edycji Regatta Ultra Trail Małopolska, które odbędą się w dniach 17 – 19 czerwca 2016 r. W ramach imprezy odbędą się trzy biegi, z których najdłuższy sumą przewyższeń i długością odpowiada biegowi Ultra-Trail du Mont Blanc (UTMB). Bieg UTM – Ultra Trail Małopolska to dystans 170 km z przewyższeniami 9 000 m +/-, MSM – Myślenice – Szczebel Myślenice to 48 km z przewyższeniami 2 500 m +/-, a M10 to dystans 10 km z przewyższeniami 300 m +/-. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Browar został także sponsorem II edycji imprezy Maraton Beskid Niski, która odbędzie się już w najbliższy weekend w Wysowej (w ramach tej imprezy odbędą się biegi na dystansie maratońskim po górach, a także 5 i 10 km oraz maraton i półmaraton rolkarski).

W 2015 r. produkcja browaru osiągnęła poziom 10 tys. hektolitrów, a plan na kolejny rok zakłada osiągnięcie na koniec 2016 r. produkcji na poziomie 15 tys. hektolitrów. Za wzrost w 2015 r. w dużej mierze „odpowiadał” właśnie rozwój sieci sprzedaży, szczególnie w dużych miastach (na czele z Warszawą i Krakowem), a także poszerzenie oferty o kilka nowych piw. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W 2015 r. Pilsweizer wprowadził na rynek ogólnopolski piwo Femme Fatale (pierwsze ciemne piwo w portfolio browaru), a w kolejnych kwartałach piwa lokalne, „górskie”:  Zakopiańczyk (jasne piwo typu Pils, dolnej fermentacji, o ekstrakcie 12 Blg, sprzedawane w Zakopanem i okolicach) Piwniczańskie (piwo związane z miejscowością Piwniczna Zdrój, jasne piwo typu Pils, dolnej fermentacji, o ekstrakcie 15Blg), Sądeckie (związane z Nowym Sączem, jasne piwo typu Pils, dolnej fermentacji, przygotowywane ze słodu jęczmiennego oraz 3 rodzajów chmieli – Marynka, lubelski i magnum), a także piwo smakowe Zakopiańczyk Miód Malina. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Również na 2016 r. browar planuje wprowadzenie kilku nowych piw, będzie m.in. kontynuować rozwój linii piw lokalnych, związanych z konkretnymi miejscowościami, ale pracuje również na nowymi piwami skierowanymi na rynek ogólnopolski. 

Na początku br. browar wprowadził do sprzedaży piwo Pilsweizer Andy’s ESB, dla którego wzorem były tradycyjne receptury piwowarów angielskich. Do produkcji Andy’s ESB wykorzystywane są trzy odmiany angielskich chmieli: Admiral, East Kent Goldings i Fuggles; oraz trzy słody: Pale Ale, Karmelowy i Melanoidynowy, jak również angielskie drożdże Safale S-04. 

Browar Pilsweizer jest kontynuatorem tradycji założonego w 1804 r. w Siołkowej browaru, który dynamicznie zaczął się rozwijać po przejęciu go w 1887 r. przez czeskiego piwowara Franciszka Paschka.  

W 2005 r. Browar Grybów w Siołkowej został kupiony przez Ivana i Andreja Chovanców, którzy, podobnie jak ponad 100 lat temu Paschek, zajęli się jego rozwojem po latach problemów finansowych – w 2007 r. doprowadzili do ustabilizowania jego sytuacji i rozpoczęli produkcję piwa.  Browar Pilsweizer jest obecnie jedynym browarem regionalnym w Małopolsce i na Podkarpaciu. W planach jest rozbudowa browaru o hotel i ośrodek Spa (które będą mieścić się w zrewitalizowanych budynkach starego browaru).

Więcej na: www.pilsweizer.com