Kampania telewizyjna potrwa do 19 czerwca.
To już druga odsłona kampanii rozpoczętej na początku tego roku. Plastry Hochland Na Gorąco! są ponownie wspierane w różnych mediach. Ogólnopolska kampania obejmie: telewizję, internet, prasę, intensywne wsparcie w punktach sprzedaży oraz aktywności PR. Działa także dedykowana strona www dla plastrów Hochland Na Gorąco!
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Pierwszy kwartał minionego roku przyniósł sukces nowemu produktowi i dynamiczne wzrosty sprzedażowe. Jednocześnie sery Hochland Na gorąco! zostały wyróżnione tytułem DOBRA MARKA 2016 – Jakość, Zaufanie, Renoma – w kategorii ODKRYCIE ROKU. Wyróżnienie to przyznawane jest najbardziej innowacyjnym, rozwojowym i najbardziej rozpoznawalnym markom obecnym na polskim rynku.