Sandra Steinmetz będzie odpowiadać za obsługę PR-ową i marketingową obecnych Klientów agencji. Ostatnio pracowała jako Specjalista ds. Komunikacji i PR w IAB Polska, gdzie zajmowała się komunikacją z firmami członkowskimi organizacji, zarządzaniem kanałami social media oraz tworzeniem contentu.
„Jest mi ogromnie miło powitać Sandrę, bardzo się cieszę, że dołączyła do naszej agencji. Sandra jest ogromną entuzjastką nowych technologii. W PR Calling będzie miała szansę wykorzystać swoje zainteresowania obsługując Klientów z branży new – tech. Jestem przekonana, że nasza współpraca będzie owocna.” – komentuje Katarzyna Dworzyńska, Head of business, PR Calling.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Poprzednio Steinmetz pracowała w agencji reklamowej DDB&tribal. Jest absolwentką psychologii na Uniwersytecie Warszawskim.