Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Sandra Steinmetz: z IAB Polska do PR Calling

Do zespołu agencji PR Calling dołączyła Sandra Steinmetz, która obejmuje stanowisko Specjalisty ds. PR i Marketingu. Wcześniej pracowała w Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
O autorze
0 min czytania 2016-05-24

Sandra Steinmetz będzie odpowiadać za obsługę PR-ową i marketingową obecnych Klientów agencji. Ostatnio pracowała jako Specjalista ds. Komunikacji i PR w IAB Polska, gdzie zajmowała się komunikacją z firmami członkowskimi organizacji, zarządzaniem kanałami social media oraz tworzeniem contentu.  

„Jest mi ogromnie miło powitać Sandrę, bardzo się cieszę, że dołączyła do naszej agencji. Sandra jest ogromną entuzjastką nowych technologii. W PR Calling będzie miała szansę wykorzystać swoje zainteresowania obsługując Klientów z branży new – tech. Jestem przekonana, że nasza współpraca będzie owocna.” – komentuje Katarzyna Dworzyńska, Head of business, PR Calling.

Poprzednio Steinmetz pracowała w agencji reklamowej DDB&tribal. Jest absolwentką psychologii na Uniwersytecie Warszawskim. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj