Poczuj prędkość 600Mb/s

Na Dworcu Centralnym w Warszawie, w dniach od 16 do 26 maja, pasażerowie mogą pokonać schody korzystając ze specjalnej zjeżdżalni. Ustawiona wzdłuż zejścia na perony zjeżdżalnia to część kampanii Orange, realizowanej przez firmę Synergic. Akcja ambientowa promuje internet światłowodowy oferowany...
O autorze
1 min czytania 2016-05-24

…przez operatora.

Konstrukcja modułowa, opatrzona specjalnymi atestami, została zaadaptowana do dworcowych schodów. Mogą z niej korzystać zarówno dzieci jak i dorośli. W ten nietypowy sposób firma Orange zwraca uwagę na usługę internetu światłowodowego o prędkości do 600Mb/s. Prędkość zjazdu, znacznie większa niż ta, osiągana przy tradycyjnym schodzeniu po schodach, nawiązuje do atutów łącza internetowego.

Akcję przygotował dział komunikacji operatora we współpracy z Initiative Media Warszawa, a zrealizowała firma Synergic. W ramach kampanii promującej w Warszawie szybki internet zrealizowano również reklamę na siatkach wielkoformatowych w czterech prestiżowych lokalizacjach oraz na nośnikach typu Fullback ulokowanych na autobusach komunikacji miejskiej.

Akcje ambientowe oddziałują mocno na konsumentów, przykuwają uwagę, pozwalają na dłużej zapamiętać przekaz. Jeśli powiążemy to z reklamą na nośnikach wielkoformatowych oraz tranzytową mamy pewność, iż osiągniemy naprawdę duże zasięgi – komentuje Joanna Szlemińska, Wiceprezes Zarządu Synergic Sp. z o.o.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Najprawdopodobniej zjeżdżalnia, która przyciąga ogromną uwagę pasażerów w stolicy, pojawi się również w Krakowie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się