…produktową marki Helios.
Radomir Buksza kieruje marką Helios od kilku tygodni. Do tej pory zajmował się managementem m.in. w takich firmach jak Ferroli Poland Sp. z o.o i i Roca Polska Sp. z o.o. W Ferroli jako marketing manager wprowadził program lojalnościowy dla partnerów, rozszerzył ofertę o nowe kategorie produktowe i wprowadził nowy layout materiałów komunikacyjnych. W Roca Polska odpowiadał m.in. za przygotowanie i wdrożenie strategii marki POOLSPA, optymalizację portfolio i zmiany w obszarze digital oraz wprowadził nowe kategorie produktowe w marce Roca.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W firmie Politan odpowiada za rozwój marki Helios. W najbliższym czasie brand rozszerzać będzie portfel produktów o specjalistyczną linię – Helios Expert. Radomir Buksza koordynuje proces wprowadzenia nowości na rynek i odpowiedzialny jest za prowadzenie wszystkich działań marketingowych Helios.
Marka Helios na rynku polskim istnieje od 1950 roku. W 2014 roku dołączyła do portfolio firmy Politan. Lata doświadczeń oraz umiejętność połączenia produkcji nowoczesnych wyrobów z przystępnymi cenami pozwoliły na stworzenie bardzo atrakcyjnej oferty. W portfolio marki Helios znajduje się chemia gospodarcza, a w tym specjalistyczne oraz uniwersalne środki do mycia i konserwacji podłóg, substancje do mycia i czyszczenia kuchni oraz łazienki, preparaty do pielęgnacji mebli i drewna. Drugą kategorię produktów stanowią preparaty do konserwacji obuwia obejmujące emulsje oraz pasty.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024