Od ponad 8 lat związana z agencjami reklamowymi, właścicielka butiku kreatywnego. Odpowiada za tworzenie kampanii reklamowych oraz platform kreatywnych dla kluczowych Klientów. Strzela pomysłami we wszystkich kanałach komunikacji i nie wzdryga się przed działaniami z zakresu PR. Prowadzi warsztaty kreatywne na studiach podyplomowych na Wydziale Humanistycznym AGH – „Strategiczna komunikacja marki”.
Pracowała dla: Grupa Maspex, Kompania Piwowarska, Grupa Danone: Medical Nutrition, ŠKODA, EDF Polska, NIVEA, Lorenz Snack-World, Onet, Grupa Allegro: otoDom, Currency One SA: Walutomat.pl, Bosch, Hasco – Lek, Leibniz – Bahlsen Polska i innych.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024