Druga edycja #RUNVIKINGS już na starcie

Rusza kolejna edycja #RUNVIKINGS - akcji, w której waleczni sportowcy podejmują wyzwanie polegające na wybieganiu trasy o określonym kształcie. Tym razem jest to miecz Vikinga.
O autorze
1 min czytania 2016-05-25

Spodziewaliśmy się, że podczas pierwszej edycji konkursu #RUNVIKINGS  nasza społeczność popisze się niebywałą kreatywnością i wytrwałością, ale efekt końcowy przerósł nasze oczekiwania. Jury konkursu miało duży problem z wyłonieniem zwycięzców. Ponieważ dobra zabawa, która przy okazji pozwala Vikingom dbać o zdrowie i kondycję fizyczną powinna trwać jak najdłużej, ruszamy z kolejnym  etapem wyzwania – mówi Bartek Grabowski, Head od New Business w Mobile Vikings.

Przypomnijmy zasady konkursu #RUNVIKINGS. Przed każdą z trzech tegorocznych edycji biegu Survival Race zostaje wyznaczone zadanie polegające na wybieganiu trasy o określonym kształcie z użyciem aplikacji rejestrującej przebieg trasy, np. z wykorzystaniem popularnego Endomondo. Po zakończonym treningu uczestnik powinien zrobić screen wybieganej trasy i zamieścić go na swoim profilu na portalu Instagram wraz z otagowaniem #RUNVIKINGS. Ciekawe zdjęcia z treningu, choć nie są elementem obowiązkowym konkursu, z pewnością będą mile widziane. Usportowieni Vikingowie na wykonanie każdego z zadań mają czas dokładnie określony przed każdym wyzwaniem. Po tym czasie jury wyłoni zwycięzcę. Przy ocenie pod uwagę będą brane – dokładność wybieganego kształtu, kreatywność i dystans. Podczas wszystkich trzech edycji do wygrania 3 kamery sportowe Yi Action Camera, 24 darmowe vouchery na wybraną edycję biegu Survival Race oraz 63 miesiące za darmo w Mobile Vikings.

Wyzwanie podczas drugiego etapu #RUNVIKINGS w ramach przygotowań do warszawskiej edycji biegu Survival Race polega na wybieganiu miecza Vikinga oraz zamieszczeniu na portalu Instagram wykonanego screena trasy z tagiem #RUNVIKINGS. Uczestnicy mają na to czas do 17 czerwca.

Jak podjąć Vikingowe wyzwanie? Szczegóły w materiale video poniżej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej szczegółów na stronie konkursu www.runvikings.pl oraz w regulaminie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing