Dziki Sad – nowa marka od Grupy Żywiec

Podobno wszyscy wiedzieli, że istnieje, ale nigdy wcześniej nie udało się go odnaleźć. Teraz Grupa Żywiec odkrywa pilnie skrywaną tajemnicę… Charakter piwa i smak cydru nowej marki Dziki Sad.
O autorze
1 min czytania 2016-05-31

Dziki Sad to nowy produkt w portfolio Grupy Żywiec, intrygujące połączenie piwa z napojem o smaku cydru. Wyróżnia go wyjątkowo orzeźwiający, mocny smak jabłek, w którym kwaskowatość jest idealnie zrównoważona nutą słodkości. Jest rześki i zaskakująco lekki, doskonały na nadchodzące letnie upały.

Dziki Sad właśnie wchodzi do sprzedaży w sklepach w całej Polsce. – Wyjątkowa kompozycja ulubionych smaków Polaków, która wyróżnia Dziki Sad, wpisuje się w oczekiwania konsumentów poszukujących dziś napojów lekkich, o niższej zawartości alkoholu. Stąd też moda na cydry, które od dwóch lat przeżywają prawdziwy rozkwit – mówi Izabela Głodek, dyrektor marki Żywiec i Cydrów w GŻ. – Mamy doskonały produkt i ciekawą, intrygującą markę. Wierzę więc, że Dziki Sad stanie się tego lata ulubionym napojem dorosłych Polaków, który porwie konsumentów i poprowadzi ich w zupełnie nowym kierunku.

W sklepach w całej Polsce będzie można kupić Dziki Sad w bezzwrotnej butelce o pojemności 400 ml. Nietypowa butelka, z łamiącą perspektywę szyjką i zagadkową etykietą wyróżnia produkt na półce. Projekt opakowania powstał w agencji JUST.

Wprowadzenie nowej marki wspierać będzie intensywna komunikacja w mediach i działania w punktach sprzedaży. Kampanię przygotowała agencja Ogilvy & Mather Advertising. Komunikację PR prowadzi agencja Roots PR, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediavest.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj