SYZYGY Warsaw rozpoczyna pracę dla Grupy Whirlpool

Agencja wygrała przetarg na obsługę trzech marek — Whirlpool, Hotpoint oraz Indesit
O autorze
0 min czytania 2016-06-01

Agencja SYZYGY Warsaw wygrała przetarg na obsługę wszystkich marek z portfolio grupy Whirlpool — producenta i dostawcy dużego sprzętu AGD. SYZYGY Warsaw będzie odpowiadać za kompleksową obsługę strategiczno-kreatywną w obszarze digital marek Whirlpool, Hotpoint oraz Indesit. 

Agencja SYZYGY Warsaw przygotowała koncepcję, która najbardziej odpowiada naszym obecnym potrzebom. Zależy nam na zintegrowanej komunikacji marketingowej, gdzie działania online komplementarnie wspierają inne kanały komunikacji i sprzedaży i konsekwentnie budują wizerunek marek wśród konsumentów” — mówi Beata Trzcińska, Brand & Digital Team Leader z Grupy Whirlpool.

Do przetargu zaproszono łącznie sześć agencji. Wynik został ogłoszony w kwietniu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj