Domo+ i zagraniczni blogerzy promują architekturę w Polsce

Domo+ rozpoczyna dyskusję na temat nowoczesnej architektury w Polsce. Telewizja zaprosiła do współpracy trójkę blogerów z Niemiec, Stanów Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii.
O autorze
1 min czytania 2016-06-07

Kooperacja z influencerami oraz autorska seria „Polska dobrze zaprojektowana” pokazują, że Polacy mają z czego być dumni.

Obraz dominującej w Polsce szarej i smutnej socrealistycznej zabudowy jest za granicą równie powszechny co nieprawdziwy.

Na przestrzeni ostatnich lat w całym kraju pojawiło się wiele przykładów nowoczesnej myśli architektownicznej, które zdobyły uznanie na całym świecie. 

Filharmonia im. M. Karłowicza w  Szczecinie, Teatr Szekspirowski w Gdańsku, Stacja Kultura w Rumii, Muzeum Historii Żydów Polskich w  Warszawie czy Muzeum Sztuki Współćzesnej MOCAK w Krakowie. Te i wiele innych pięknych obiektów pokazuje Jakub Szczęsny w autorskim programie „Polska dobrze zaprojektowana”, co tydzień o 17.00 na antenie Domo+.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aby rozszerzyć dyskusję na temat nowoczesnej polskiej architektury stacja zaprosiła do współpracy autorów 3 cenionych blogów podróżniczych: justtravelous.com (Niemcy), www.huffingtonpost.com (USA) oraz aluxurytravelblog.com (Anglia), którzy wykorzystując swoje strony oraz kanały społecznościowe opiszą przykłady polskich budynków, które najbardziej przypadły im do gustu. 

Robin Rodig, prowadząca autorski blog robingoesto.com oraz publikująca dla milionów czytelników Huffington Post, podjęła temat warszawskiego nowoczesnego mieszkalnictwa – od modernistycznej koncepcji formy otwartej i bloków mieszkalnych w zieleni po nowe, wielkoskalowe założenia na terenach po-kolejowych (Artystyczny Żoliborz) i po-przemysłowych (19 Dzielnica).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Autorkę Justtravelous.com – nr 2 w rankingu najlepszych blogów podróżniczych w Niemczech Influma – urzekła uhonorowana wieloma nagrodami Stacja Kultura w Rumii, czyli nowoczesne centrum kultury powstałe przez rewitalizację gmachu dawnego dworca. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Aluxurytravelblog.com – jeden z najpopularniejszych blogów podróżniczych na świecie (1. miejsce w rankingu Top 1000+ Travel Blogs) – poleca 2 teatry, które warto odwiedzić podczas wizyty w Polsce: Nowy Teatr w Warszawie oraz Teatr Szekspirowski w Gdańsku.

Dyskusję w social mediach można śledzić z wykorzystaniem hashtagów: #PolskaDobrzeZaprojektowana oraz #NowyObrazPolski. 

Współpraca stanowi część trwającej od 1 maja kampanii reklamowej pod hasłem „Odkryj nowy obraz Polski”. Jest to największa kampania reklamowa Domo+ w historii. Działania obejmują outdoor, ekrany LCD w centrach handlowych, prasę, online, w tym media społecznościowe, oraz mobile. Na potrzeby kampanii powstała strona internetowa www.domoplus.pl/polska, na której internauci znajdą quizy i konkursy oraz szczegółowe informacje dotyczące programu. Za zaplanowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media, a za kreację Agencja 2012.