Spektakularny 'efekt Kożuchowskiej’ dla marki Aviva

Małgorzata Kożuchowska będzie kontynuować współpracę z marką Aviva - ogłosiła aktorka i prezes Avivy Adam Uszpolewicz podczas wspólnego lunchu. Małgosia rozpoczęła współpracę z Avivą, czołową marką ubezpieczeniową w Polsce, w marcu 2015 r.
O autorze
0 min czytania 2016-06-09

Obecnie trwa trzecia kampania telewizyjna marki z jej udziałem – aktorka promuje w niej ubezpieczenie na zdrowie i życie. Małgosia angażuje się również w działalność społeczną Fundacji Aviva, która wspiera lokalne inicjatywy na rzecz dzieci i rodziców. Uczestniczy w jury Fundacji, które właśnie rozstrzygnęło kolejny konkurs grantowy, rozdzielając ponad 200 tys. zł na rzecz dzieci. 

Efekty przekroczyły oczekiwania, więc współpraca będzie kontynuowana. 

„Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy, zarówno reklamowej, jak i społecznej. Szczególnie cenimy to, że Małgosia mocno utożsamia się z naszą marką, dzięki czemu jest ona jeszcze bardziej znana, ceniona i lubiana przez Polaków” – powiedział Adam Uszpolewicz, prezes Avivy. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj