Marek Kamiński bohaterem kampanii AGD marki Siemens

Marek Kamiński bohaterem kampanii AGD marki Siemens

Pod hasłem „Kocham TO!” ruszyła kampania Siemens obejmująca wszystkie grupy produktowe marki i pokazująca świat jej wartości. Ambasadorem konkursu skierowanego do konsumentów został Marek Kamiński, znany i podziwiany na całym świecie podróżnik.

Kocham TO!

To pierwsza tego typu kampania marki Siemens w Polsce, która promuje markę poprzez emocje związane z pasjami i odniesienie do jej wartości. Centralnym punktem działań promujących jest dedykowany konsumentom konkurs „Kocham TO!”, w którym marka zachęca do przedstawienia swoich pasji - tego, co kochamy i co wypełnia nasze życie. Jego celem jest podkreślenie wartości marki Siemens, którą klienci cenią za nowoczesny design, szybkość i innowacyjną technologię. Ambasadorem konkursu został Marek Kamiński, pierwszy i jedyny jak dotąd człowiek na świecie, który zdobył oba bieguny Ziemi w ciągu roku. Poprzez wyjątkową pasję podróżniczą Kamiński zachęca konsumentów Siemens do dzielenia się swoimi oryginalnymi pasjami poprzez stronę www.kocham-to.pl. Najciekawsze nagradzane będą AGD marki Siemens. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania obejmować będzie intensywną obecność w Internecie, wykorzystując promocję konkursu na portalach horyzontalnych, stronach internetowych poświęconych kulinariom, sztuce, designowi, czy podróżom, a także poprzez specjalne formaty bannerów responsywnych.  Wsparciem zaplanowanej akcji będą także niestandardowe działania w mediach społecznościowych, których głównym bohaterem będzie Marek Kamiński. Konkurs promować będą również popularni blogerzy, zaś przy wykorzystaniu sieci indaHash na Instagramie, informacja o nim dotrze do najbardziej wpływowych użytkowników mediów społecznościowych. Kampania „Kocham TO!” zakłada także obecność w najpoczytniejszych tytułach prasowych, wspierana będzie przez działania PR i potrwa do końca sierpnia br.

Kampanię przygotowali: 
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego i HyperCrew – koncept
ACR Media - mediaplan

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij