Marek Kamiński bohaterem kampanii AGD marki Siemens

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marek Kamiński bohaterem kampanii AGD marki Siemens

Pod hasłem „Kocham TO!” ruszyła kampania Siemens obejmująca wszystkie grupy produktowe marki i pokazująca świat jej wartości. Ambasadorem konkursu skierowanego do konsumentów został Marek Kamiński, znany i podziwiany na całym świecie podróżnik.

Kocham TO!

To pierwsza tego typu kampania marki Siemens w Polsce, która promuje markę poprzez emocje związane z pasjami i odniesienie do jej wartości. Centralnym punktem działań promujących jest dedykowany konsumentom konkurs „Kocham TO!”, w którym marka zachęca do przedstawienia swoich pasji - tego, co kochamy i co wypełnia nasze życie. Jego celem jest podkreślenie wartości marki Siemens, którą klienci cenią za nowoczesny design, szybkość i innowacyjną technologię. Ambasadorem konkursu został Marek Kamiński, pierwszy i jedyny jak dotąd człowiek na świecie, który zdobył oba bieguny Ziemi w ciągu roku. Poprzez wyjątkową pasję podróżniczą Kamiński zachęca konsumentów Siemens do dzielenia się swoimi oryginalnymi pasjami poprzez stronę www.kocham-to.pl. Najciekawsze nagradzane będą AGD marki Siemens. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania obejmować będzie intensywną obecność w Internecie, wykorzystując promocję konkursu na portalach horyzontalnych, stronach internetowych poświęconych kulinariom, sztuce, designowi, czy podróżom, a także poprzez specjalne formaty bannerów responsywnych.  Wsparciem zaplanowanej akcji będą także niestandardowe działania w mediach społecznościowych, których głównym bohaterem będzie Marek Kamiński. Konkurs promować będą również popularni blogerzy, zaś przy wykorzystaniu sieci indaHash na Instagramie, informacja o nim dotrze do najbardziej wpływowych użytkowników mediów społecznościowych. Kampania „Kocham TO!” zakłada także obecność w najpoczytniejszych tytułach prasowych, wspierana będzie przez działania PR i potrwa do końca sierpnia br.

Kampanię przygotowali: 
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego i HyperCrew – koncept
ACR Media - mediaplan

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij