Zostań specjalistą marketingu miejsc! Na AGH startują unikatowe studia podyplomowe

Na Wydziale Humanistycznym Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie już w październiku 2016 roku ruszają nowe studia podyplomowe „Marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych”. To jedyna tak skonstruowana propozycja dydaktyczna w kraju. Rekrutacja rozpoczyna się już w czerwcu.
O autorze
2 min czytania 2016-06-13

Celem i misją kierunku „Marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych” jest wykształcenie specjalistów w zakresie kreowania i zarządzania markami miejsc, miast czy regionów oraz ekspertów w zakresie kreowania i promocji lokalnych marek, atrakcji turystycznych czy produktów. Marketing miejsc czerpie z doświadczeń organizacji non-profit, marketingu terytorialnego oraz bazuje na możliwościach promocyjnych oferowanych przez nowe technologie i media cyfrowe.

Nowe studia podyplomowe na Wydziale Humanistycznym AGH koncentrują się na kreowaniu marek miejsc, miast, regionów, produktów lokalnych, a następnie – na ich zarządzaniu i odpowiedniej promocji. Studenci dowiedzą się, jak profesjonalnie wybudowaną tożsamość miejsca wykorzystać do generowania pożądanego kapitału społeczno-ekonomicznego. 

Studia „Marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych” to nowatorska propozycja dydaktyczna dla pracowników administracji publicznej, samorządów lokalnych, organizacji turystycznych, agencji kreatywnych oraz przedsiębiorców. – Stawiamy na nowoczesne podejście do marketingu miejsc. Mamy świadomość tego, że odpowiednie przygotowanie przyszłych absolwentów może się przełożyć na lepszą jakość życia w miastach i regionach, a także wnieść konkretną wartość dla biznesu, administracji oraz organizacji pozarządowych – podkreśla Adrian Gamoń, założyciel i opiekun merytoryczny studiów, współzałożyciel krakowskiej agencji marketingu internetowego Social Frame. 

Kompleksowy program studiów składa się z 33 kursów, osadzonych w 6 modułach, w sumie z 184 godzin zajęć zaplanowanych na dwa semestry. Moduły kończą się dodatkowym 4-8 godzinnym warsztatem podsumowującym doświadczenia, wiedzę i umiejętności pozyskane w ramach kursów podstawowych. Interdyscyplinarny program zajęć stawia – przede wszystkim – na praktykę. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kadrę wykładowców tworzą uznani specjaliści z zakresu marketingu miejsc, m.in. Jacek Pogorzelski (autor książek m.in. „Praktyczny marketing miast i regionów”, „(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku”), Piotr Lutek (Grupa Synergia, specjalista w pobudzaniu marek miejsc), Adam Mikołajczyk i Jarosław Górski (autorzy wielu projektów strategicznych dot. brandingu oraz rozwoju miast i regionów w Polsce, Fundacja Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc), Robert Stępowski (niezależny ekspert i konsultant w dziedzinie marketingu miejsc, założyciel platformy www.MarketingMiejsca.com.pl), Grzegorz Kosson (strateg i pisarz, posiadający w swoim portfolio nagradzane marki miejsc, regionów i państw), Marcin Gajownik (współwłaściciel Agencji Promocji Miast i Regionów), Jacek Smit Kowalski (senior-konsultant, specjalizujący się w zagadnieniach przemysłu czasu wolnego), Jacek Gądecki (antropolog miasta, AGH), czy wybitni eksperci w swoich dziedzinach: prof. Andrzej Blikle (autor doktryny jakości w zarządzaniu), Marcin Wolny (brał udział w opracowaniu i wdrożeniu identyfikacji wizualnej ponad 100 marek firm, instytucji i wydarzeń, Studio Otwarte), Łukasz Majewski (PR & Marketing Manager w agencji VML Poland). 

Więcej informacji na temat studiów na stronie i Facebook. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Moc miejsca – przestrzeń mocy 

Studiom towarzyszy projekt serii spotkań pod nazwą Moc miejsca. Spotkania Moc miejsca to okazja do wymiany poglądów i wiedzy z zakresu budowania lokalnych inicjatyw, promocji miejsc, miast i regionów, kreowania regionalnych marek i produktów. To także miejsce dialogu przedstawicieli administracji publicznej, przedsiębiorców, organizacji pozarządowych i aktywnych mieszkańców miasta, oparte na czerpaniu z doświadczeń innych i wymianie godnych naśladowania dobrych praktyk, generujących różnego rodzaju wartości. Każdy z gości przestawi też swój inspirujący, autorski przepis na utworzenie „miejsca z mocą”. Pierwsze spotkanie odbędzie się 20 czerwca o godzinie 19.00 w Pauza in Garden w Krakowie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się