Reklama dnia: Nie szukaj w Internecie, zapytaj tatę – nowa reklama Gillette

Reklama dnia: Nie szukaj w Internecie, zapytaj tatę – nowa reklama Gillette
Gillette przygotowało bardzo emocjonalną reklamę, której bohaterami są ojcowie i synowie.
O autorze
1 min czytania 2016-06-13

Według przytoczonych badań 94% dzisiejszych nastolatków szuka porad najpierw w Internecie, nie pyta o radę swojego ojca. Gillette postanowiło pokazać kilku chłopcom, że rady rodzica, który kocha, troszczy się o swoje dziecko i podchodzi do problemu personalnie, są o wiele więcej warte od znalezionych przypadkowo w Internecie informacji. 

Do obejrzenia:

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Powstało mnóstwo świetnych reklam o byciu ojcem. Wybraliśmy kilka z nich, które sami kochamy najbardziej. Więcej przygotujemy na zbliżający się Dzień Ojca 😉 Tutaj coś do popłakania:


Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS 2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Dla większości z nas tata to najlepszy kumpel, pierwszy trener, wierny kibic, największy bohater:


Na szczególne wyróżnienie zasługuje tutaj zwłaszcza reklama soku Robinsons – nie sposób jej nie uwielbiać 😉 

PS 3

Dove udowadnia, że potrafi mówić nie tylko o macierzyństwie. „Tacierzyństwo” wychodzi marce równie dobrze:

PS 4

Inny wątek pojawiający się w przytoczonej przez nas reklamie Gillette to dobre rady. Nie mogliśmy pominąć tutaj kultowej reklamy Dodge: 

PS 5

Warta uwagi jest również urocza reklama Coca-Coli:

PS 6

Dear Kitten zapewne nikomu nie trzeba reklamować 😉

PS 7

I na koniec Dumb Ways to Die, które również można potraktować jako zbiór dobrych rad:

Znacie jeszcze jakieś reklamy w podobnym stylu? Dajcie znać w komentarzach.

Zapraszamy również na poprzednie odcinki Reklamy dnia!