Nowe produkty w ofercie sieci restauracji to odpowiedź na letnie zapotrzebowanie klientów na chłodne napoje, przygotowane z wysokiej jakości produktów. Shakes Deluxe to seria czterech smaków: Soczysta Truskawka, Kultowa Krówka, Mocno Czekoladowy oraz U.S. Peanut Butter. Kampania podkreśla polskie pochodzenie składników shake’ów i możliwość wyboru ulubionego smaku.
Kampania reklamowa zrealizowana przez McCANN & MRM obejmuje 30’ spoty oraz ich 20’ i 15’ skróty, które pojawią się w telewizji i internecie na rynku polskim, czeskim i węgierskim. Idea spotów podkreśla wyjątkowość smaków nowych produktów oraz fakt, że mimo tego, że lubimy spożywać je w towarzystwie, są tak dobre, że nie chcemy się z nimi dzielić. Spoty telewizyjne będzie można zobaczyć na głównych i tematycznych kanałach Polsat i TVN.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Komunikacja PR opracowana przez Weber Shandwick zakłada sprofilowane materiały prasowe z wysyłką kreatywną do mediów.
Działania promocyjne zostaną wsparte przez kampanię na profilach marki na Facebooku, Instagramie i Snapchacie.
Spoty powstały we współpracy z domem produkcyjnym Lemon, za posprodukcję odpowiada Televisor, a za udźwiękowienie Ztudio.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Akcja promocyjna wystartowała 10 czerwca.
Słuchaj podcastu NowyMarketing